Rabitə və İnformasiya Texnologiyaları Nazirliyinin elektron xəbər xidməti

2014-cü ildə sosial media seqmentində qlobal reklam bazarının 75 faizi “Facebook”un payına düşüb


“Strategy Analytics” tədqiqat şirkətinin analitikləri bildiriblər ki, 2014-cü ildə sosial media seqmentində qlobal reklam bazarının həcmi ötən illə müqayisədə 41 faiz yüksələrək 15,3 milyard dollar təşkil edib. “Facebook” əvvəlki kimi bu bazarda lider mövqeyə malikdir.
 
"ICTnews" elektron xəbər xidməti “searchengines.ru” saytına istinadən bildirir ki, 2014-cü ildə sosial şəbəkələrdə qlobal reklam xərclərinin 75 faizi “Facebook”un payına düşüb. 2014-cü ildə 1,2 milyard dollar qazanmış “Twitter”in payı 8 faiz təşkil edib.
 
“Strategy Analytics”in analitiklərinin proqnozuna görə, cari ilin sonuna sosial mediada dünya reklam bazarının həcmi 19.8 milyard dollara və 2016-cı ilin sonuna 24,2 milyard dollara çatacaq.
 
Tədqiqat şirkətinin hesabatına əsasən, 2014-cü ildə sosial şəbəkə istifadəçilərinin sayı ilk dəfə 2 milyard nəfəri ötüb. Onların 68 faizini “Facebook”un auditoriyası təşkil edir. Sosial şəbəkə istifadəçilərinin 25 faizi Çində yaşayır.
 
Hesabatın digər nəticələri aşağıdakılardır:
 
 
Emil Hüseynov





03/04/15    Çap et