2012-ci ildə "Elektron Hökumət" portalının istifadəyə verilməsi ilə digər xidmətlər kimi siğorta-pensiya məsələləri ilə bağlı xidmətlərin də elektron mühitdən "bir pəncərə" prinsipi əsasında vətəndaşlara çatdırılması üzərində işlənilmiş və aidiyyatı qurumun 12 elektron xidməti portal vasitəsilə vətəndaşların istifadəsinıə verilmişdir.
Bu gündən etibarən isə qurumun daha 3 elektron xidməti portala inteqrasiya edilmişdir:
Artıq portal vasitəsilə fiziki və hüquqi şəxs qismində siğortaedənin qeydiyyata alınması üçün müraciət prosesi daha sadələşəcək. Eləcə də, dövlət sosial siğorta şəhadətnaməsinin dəyişdirilməsi və ya dublikatın verilməsi üçün bir neçə saniyə ərzində müraciət etmək mümkün olacaq. Məlum olduğu kimi, bu xidmətlərin onlayn təmin edilməsinin biznes sektoru üçün də rolu əvəz edilməzdir.
Hesab edirik ki, "Elektron Hökumət" portalında belə istifadəçi yönümlü xidmətlərin say çoxluğu yeni biznes sahələrinin dövlət qurumları ilə işini şəffaflaşdırmaqla səmərəli elektron münasibətlərin təşkilinə zəmin yaradacaq.