Kommunal xudmət sektorları ilə bağlı onlayn müraciətlər artır
Kommunal xudmət istehlakçılarının problemlərinin həlli üçün əsas məlumat mənbəyinə çevrilən
http://www.istehlakci.az/ saytına fəaliyyətə başaldığı gündən bəri 33000-dən çox istifadəçi daxil olub.
Qısa müddətdə populyarlıq qazanan sayta yalnız Azərbaycandan deyil, xarici ölkələrdən də müraciətlər artıb. "Kommunal sektorda istehlakçı hüquqlarının qorunmasına yardım göstərilməsi" layihəsi çərçivəsində tərtib edilən saytda yalnız elektrik enerjisindən istifadə qaydaları ilə 8000-dən çox istifadəçi tanış olub.
Bu barədə "ICTnews" elektron xəbər xidmətinə layihənin kooridnator köməkçisi Zaur İbrahimov məlumat verib. Onun sözlərinə görə, elektrik enerjisi, təbii qaz, sudan istifadə ilə bağlı problemlərlə üzləşən vətəndaşlar bununla bağlı Pulsuz Hüquqi Yardım Xidmətinə müraciət edə bilərlər.
Xidmətdən istifadə etmək üçün vətəndaşlar - (+99412) 492 57 26 şəhər nömrəsinə zəng edə, meslehet@istehlakci.az elektron unvanına, yaxud AZ 1001 Bakı şəhəri M.Əfəndiyev, 7/24 ünvanına məktub yaza, ya da www. istehlakci.az saytına daxil olaraq "Online müraciət" bölməsi vasitəsilə müraciət edə bilərlər.
Z.İbrahimov ötən il fevralın 7-dən fəaliyyət göstərən online muraciət bölməsinə 400-dən cox müraciət edildiyini deyir: "Hər üç xidmət üzrə daha çox sayğacların quraşdırılması, yararsız vəziyyətdə olan sayğacların dəyişdirilməsi, vətəndaşlara istehlak etdikləri elektrik enerjisi və təbii qazın dəyərindən artıq borc yazılması, 3-5 il əvvəldən bəri borcların hesbalanması ilə bağlı müraciətlər daxil olub.
Bundan başqa, qeyri-yaşayış sahələrinə su verilməsi ilə bağlı sayğac qoyulması, kollektiv şəkildə elektrik enerjisinin kəsilməsi, təchizatçı idarələrə vətəndaşların müraciətlərinə cavab verilməməsi ilə sorğular da az deyil".