Rabitə və İnformasiya Texnologiyaları Nazirliyinin elektron xəbər xidməti

“Azərsu” abunəçiləri smart-kartlarını “MilliÖn”dən yükləyə biləcək



“Azərsu” ASC içməli su və kanalizasiya xidmətlərindən istifadənin dəqiq uçotunun aparılması, ödəniş səviyyəsinin yüksəldilməsi, debitor borc probleminin aradan qaldırılması və su itkilərinin qarşısının alınması istiqamətində islahatları davam etdirir.

 “Azərsu” ASC-dən verilən məlumata görə, bu məqsədlə ön ödənişli smart-kart tipli su sayğaclarının quraşdırılmasına başlanılıb və indiyə qədər 160 mindən artıq sayğac istismara verilib.

 Ötən müddətdə smart-kartlara balans yüklənilməsi yalnız “Azərsu” ASC-nin müvafiq rayon idarələrində aparılırdısa, artıq şəhərin müxtəlif yerlərində (metro stansiyası, bank, market, kommunal xidmət təşkilatları və dövlət orqanları, təhsil və səhiyyə müəssisələri və digər obyektlərdə) quraşdırılmış “MilliÖn” köşklərində yüklənmə aparmaq mümkündür. 

 “Azərsu” ASC-nin Azərbaycanda ödəmə xidmətləri sahəsində ixtisaslaşmış “Komtec LTD” şirkəti ilə əldə etdiyi razılığa əsasən, Səhmdar Cəmiyyətin bu sahə üzrə məlumatları ödəmə terminallarına inteqrasiyası tam başa çatdırılıb. Ödənişlərin aparılması və smart-kartlara balansın yüklənməsi üçün “MilliÖn” ödəniş terminallarının ekranında kommunal xidmətlər hissəsinə “Azərsu” bölməsini seçmək tələb olunur. Kart terminala daxil edildikdən sonra ekranda göstərilən ardıcıllıq üzrə əməliyyatlar həyata keçirilir. Müvafiq məbləğ terminala daxil edildikdə, ödəmələr real zaman rejimində həyata keçirilir, məbləğ həmin an abunəçinin hesabına daxil edilir və smart-karta yüklənir. Abunəçilər yüklənmiş kartı mənzillərində quraşdırılmış sayğaclara daxil edib balanslarını artırırlar.

 Hazırda Bakı və Sumqayıt şəhərləri, həmçinin Abşeron rayonunda işlək vəziyyətdə olan 900-dən artıq köşkün təqribən 50%-də su və kanalizasiya xidmətləri üzrə yükləmə aparmaq mümkündür. Növbəti mərhələdə respublikanın digər şəhər və rayon mərkəzlərindəki köşklər bu sistemə qoşulacaq. 
 Qeyd edək ki, “MilliÖn” köşklərində əməliyyat aparılarkən texniki problemlər yarandıqda, abunəçilərin “Komtec LTD” şirkətinin 0010 ”Qaynar xətt” xidmətinə və “Azərsu” ASC-nin “955” zəng mərkəzinə müraciət etmələri xahiş olunur. 

Kamal Hacıyev




23/10/13    Çap et