Tarix:12/03/12
"Qaynar xətt" xidməti yaratmaqla vətəndaşlara bir addım da yaxınlaşan müəssisə belə tədbirləri səyyarı qəbul şəklində regionlarda da davam etdirəcək.
RƏVAN
“Azərpoçt”MMC: Vətəndaşların irad və təklifi infrastrukturun davamlı inkişafına zəmin yaradır
"Azərpoçt"MMC təklif və iradların dinlənilməsi məqsədilə vətəndaşlarla canlı telefon bağlantısı yaradıb. Yüksək səviyyədə təşkil olunan bağlantıya Azərbaycanın müxtəlif regionlarında vətəndaşlar qoşulub. Müəssisənin rəhbər heyətinin cavablandırdığı müraciətlər sırasında təkliflərlə yanaşı, iradlar da özünə yer alıb. Qeydiyyata alınan müraciətlər ümumiləşdirilərək təhlillərə başlanılıb. Daxil olan şikayətlər əsasında araşdırmalara başlanılıb."Qaynar xətt" xidməti yaratmaqla vətəndaşlara bir addım da yaxınlaşan müəssisə belə tədbirləri səyyarı qəbul şəklində regionlarda da davam etdirəcək.
RƏVAN
Baxış sayı: 967
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- Poçt rabitəsi nağdsız ödəniş sisteminin inkişafına kömək edəcək
- Daha sürətli pul köçürmə sisteminə qoşuluruq
- “Eurovision” qaliblərinin şərəfinə poçt markası
- “Filateliyanın inkişafında innovasiya ”
- Bir neçə rayon poçtu “Western Union” sisteminə qoşulur
- Poçt mübadiləsində yenilik
- Korporativ üslubda yeni poçt şöbələri istifadəyə veriləcək
- Poçt mübadiləsində yenilik
- Elektron poçt xidmətinin tətbiqi reallaşır
- Poçtda e-qeydiyyat sistemi
- Bütün poçt göndərişlərinin elektron qeydiyyatı aparılır
- “Azərpoçt” Qusar və Xaçmazda “səyyar qəbul”lar
- Füzuli Poçtamtı elektron poçt xidmətini həyata keçirir
- Bütün poçt şöbələri kütləvi ödənişlər üzrə mərkəzləşdirilmiş informasiya sisteminə qoşulacaq
- Poçt işçilərimiz afrikalılara dərs keçəcək