Tarix:21/12/12
Vətəndaşların suallarına “Azərpoçt” MMC-nin rəhbərlərindən ibarət nümayəndə heyəti səfərbər olacaq. Qeydiyyata alınan müraciətlər ümumiləşdirilərək təhlillər aparılacaq. Daxil olan şikayətlər əsasında araşdırmalar aparılacaq.
"Qaynar xətt" xidməti yaratmaqla vətəndaşlara bir addım da yaxınlaşan müəssisə belə tədbirləri səyyar qəbul şəklində regionlarda da davam etdirəcək.
RƏVAN
Gələn həftədən poçtla bağlı vətəndaşların təklif və iradları araşdırılacaq
"Azərpoçt" MMC 24 dekabr 2012-ci il tarixdə vətəndaşların təklif və iradlarının dinlənilməsi məqsədilə canlı telefon bağlantısı yaradacaq. 012-498-79-77 saylı telefona Azərbaycanın müxtəlif regionlarından vətəndaşlar zəng edərək irad və təkliflərini edə bilərlər.Vətəndaşların suallarına “Azərpoçt” MMC-nin rəhbərlərindən ibarət nümayəndə heyəti səfərbər olacaq. Qeydiyyata alınan müraciətlər ümumiləşdirilərək təhlillər aparılacaq. Daxil olan şikayətlər əsasında araşdırmalar aparılacaq.
"Qaynar xətt" xidməti yaratmaqla vətəndaşlara bir addım da yaxınlaşan müəssisə belə tədbirləri səyyar qəbul şəklində regionlarda da davam etdirəcək.
RƏVAN
Baxış sayı: 924
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- Poçt rabitəsi nağdsız ödəniş sisteminin inkişafına kömək edəcək
- Daha sürətli pul köçürmə sisteminə qoşuluruq
- “Eurovision” qaliblərinin şərəfinə poçt markası
- “Filateliyanın inkişafında innovasiya ”
- Bir neçə rayon poçtu “Western Union” sisteminə qoşulur
- Poçt mübadiləsində yenilik
- Korporativ üslubda yeni poçt şöbələri istifadəyə veriləcək
- Poçt mübadiləsində yenilik
- Elektron poçt xidmətinin tətbiqi reallaşır
- Poçtda e-qeydiyyat sistemi
- Bütün poçt göndərişlərinin elektron qeydiyyatı aparılır
- “Azərpoçt” Qusar və Xaçmazda “səyyar qəbul”lar
- Füzuli Poçtamtı elektron poçt xidmətini həyata keçirir
- Bütün poçt şöbələri kütləvi ödənişlər üzrə mərkəzləşdirilmiş informasiya sisteminə qoşulacaq
- Poçt işçilərimiz afrikalılara dərs keçəcək