Tarix:24/12/12
Müəssisədən verilən məlumata görə, yaxın dəqiqələrdə bitən "qaynar xətt"ə müxtəlif təkliflərlə zəng edən vətəndaşlar bəzi şikayətlərini də bildiriblər. Daxil olan sualların hamısı «Azərpoçt»un məsul əməkdaşları tərəfindən cavablandırılıb.
RƏVAN
Poçtla bağlı irad və təkliflər dinlənilib
«Azərpoçt» MMC poçt xidmətlərinin keyfiyyətinin yaxşılaşdırılması məqsədilə «qaynar xətt» təşkil etdi. Müəssisə bu gün saat 10:00-dan 12:00-dək «Qaynar xətt» təşkil edərək vətəndaşlara şikayət, irad və təklifləri bildirmək üçün şərait yaradıb.Müəssisədən verilən məlumata görə, yaxın dəqiqələrdə bitən "qaynar xətt"ə müxtəlif təkliflərlə zəng edən vətəndaşlar bəzi şikayətlərini də bildiriblər. Daxil olan sualların hamısı «Azərpoçt»un məsul əməkdaşları tərəfindən cavablandırılıb.
RƏVAN
Baxış sayı: 908
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- Poçt rabitəsi nağdsız ödəniş sisteminin inkişafına kömək edəcək
- Daha sürətli pul köçürmə sisteminə qoşuluruq
- “Eurovision” qaliblərinin şərəfinə poçt markası
- “Filateliyanın inkişafında innovasiya ”
- Bir neçə rayon poçtu “Western Union” sisteminə qoşulur
- Poçt mübadiləsində yenilik
- Korporativ üslubda yeni poçt şöbələri istifadəyə veriləcək
- Poçt mübadiləsində yenilik
- Elektron poçt xidmətinin tətbiqi reallaşır
- Poçtda e-qeydiyyat sistemi
- Bütün poçt göndərişlərinin elektron qeydiyyatı aparılır
- “Azərpoçt” Qusar və Xaçmazda “səyyar qəbul”lar
- Füzuli Poçtamtı elektron poçt xidmətini həyata keçirir
- Bütün poçt şöbələri kütləvi ödənişlər üzrə mərkəzləşdirilmiş informasiya sisteminə qoşulacaq
- Poçt işçilərimiz afrikalılara dərs keçəcək