waplog

“SMART” TV populyarlaşır


“IHS Markit” analitik şirkətinin qiymətləndirməsinə görə, 2017-ci ildə “Smart TV” funksiyasına malik modellər qlobal televizor bazarının 60%-ni təşkil edəcək. Yeni statistika “Smart TV”-nin xeyli populyarlaşmasını sübut edir: 2011-ci ildə belə modellərin bazar payı 13% səviyyəsində idi, 2013-cü ildə artıq 35,3%, 2016-cı ildə isə 47%-ə yaxınlaşıb.

“ICTnews” Elektron Xəbər Xidməti “dailycomm.ru” saytına istinadən yazır ki, bu bazarda lider şirkət olan “Samsung Electronics” "ağıllı" televizorların populyarlaşmasına xeyli töhfə verib. “IHS” analitik şirkətinin məlumatına görə, 2017-ci ildə “Samsung” tərəfindən satılan televizorların 70%-dən çoxu “Smart TV” kateqoriyasına aid olub. Belə yüksək göstərici ilk dəfə qeydə alınıb. Müqayisə üçün, 5 il bundan əvvəl Cənubi Koreya nəhənginin çeşidində “ağıllı” modellərin bazar payı 32% təşkil etdiyi halda 2014-cü ildə “Samsung” televizorlarının təxminən 50%-i "ağıllı" kateqoriyasına aid olub. 2016-cı ildə “Smart TV”-nin nüfuzetmə dərəcəsi 65% təşkil edib.

Gözləntilərə görə, 2018-ci ildə “Samsung” şirkəti öz televizorlarına “Bixby” virtual köməkçisini inteqrasiya edəcək. Bu, şirkətə “Smart TV”,  “Family Hub” "ağıllı" soyuducularını, həmçinin "ağıllı" dinamiklərini vahid ekosistemdə birləşdirməyə imkan verəcək.

Emil Hüseynov


NRYTN
TEXNOLOJİ YENİLİKLƏR
POÇT
XƏBƏRLƏR
HAQQIMIZDA
İKT
ŞAD KODLARI
TANINMIŞLAR
MÜSAHİBƏLƏR
MARAQLI
TƏHLİL