Tarix:15/08/12
Artıq bankla operativ əlaqə saxlamaq üçün müştəriyə yalnız (012) 932 nömrəsini yığmaq kifayət edir.
Qeyd edək ki, müştərilər operatorla bazar ertəsi – cümə günləri saat 9:00-18:00-a və şənbə günü saat 10:00 – 14:00-a qədər əlaqə saxlaya biləcəklər.
Digər vaxtlarda zənglər səsli mesaj kimi qeydiyyata alınacaq və iş vaxtı operativ olaraq cavablandırılacaq.
CAHANGİR
Yerli bankda “Call-centre” xidməti istifadəyə verilib
"NBC Bank"ın Telefon Məlumat ("Call-center") Mərkəzi istifadəyə verilib. "ICTnews" elektron xəbər xidmətinin "NBC Bank"a istinadən verdiyi məlumata görə, bankın Telefon Məlumat Mərkəzi ("Call-center") 24/7 saat ərzində müştərilərə bankın təklif etdiyi məhsullar, xidmətlər və kampaniyalar haqqında ətraflı məlumat almaq imkanı yaradır.Artıq bankla operativ əlaqə saxlamaq üçün müştəriyə yalnız (012) 932 nömrəsini yığmaq kifayət edir.
Qeyd edək ki, müştərilər operatorla bazar ertəsi – cümə günləri saat 9:00-18:00-a və şənbə günü saat 10:00 – 14:00-a qədər əlaqə saxlaya biləcəklər.
Digər vaxtlarda zənglər səsli mesaj kimi qeydiyyata alınacaq və iş vaxtı operativ olaraq cavablandırılacaq.
CAHANGİR
Baxış sayı: 980
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- Şifrənin əvəzinə gözün quzehli qişası
- Ucqar dağ kəndlərində hər bir ev üçün ADSL
- Yardımlı rabitəsi də TAE xəttinə qoşulacaq
- Səhiyyə Nazirliyindən online nəzarət sistemi
- “B&B TV Naxçıvanda da fəaliyyət göstərəcək
- Ölkəmizdə "nağdsız cəmiyyət” qurulur
- Xınalıqda sürətli internet
- “Xalq kompyuteri” layihəsi kəndlərdə
- Ölkəmizin nəhəng elektron xəritəsi hazırlanacaq
- “AzEuroTel” MMC oldu
- Ədliyyə Nazirliyi elektron xidmətlər köşkü
- Elektron xidmətlərlə bağlı xüsusi bölmə yaradılacaq
- “Nokia” əməkdaşlarını iPhone-dan istifadə etməyə çağırıb
- Aviabiletlərin elektron qeydiyyatı
- AZAL-dan elektron kartla pulsuz bilet