Tarix:22/04/14
“ICTnews” elektron xəbər xidməti “hi-news.ru” saytına istinadən bildirir ki, Hollandiyalı tələbə Şon Bakls “rəqəmli qəlb”ini hərracda satıb.
Cəsarətli hollandiyalının "rəqəmli qəlb"i onun dəqiq yaşayış ünvanını, tibbi qeydlərinə və mühüm hadisələrin qeyd olunduğu şəxsi təqviminə, elektron poçtuna, həmçinin qeydiyyatdan keçdiyi sosial şəbəkələrdə bütün informasiyaya çıxışı özündə ehtiva edir. O, həmçinin müxtəlif messencer və çatlarda internet yazışmalarının tarixçəsini, istehlakçıların verdikləri üstünlüklər haqqında informasiyanı və hətta öz brauzerinin tarixçəsini satıb. Hollandiyalı tələbə onlayn hərracların birində bütün bunları 350 avroya satıb.
Biz hər gün internetdə özümüz haqqında böyük həcmdə qiymətli informasiya saxlayırıq və demək olar heç kim bu məlumatların, məsələn reklam şirkətləri üçün əhəmiyyətinə fikir vermir. İnternetdə göstərdiyimiz fəaliyyət əsasında sevdiyimiz şeylər, işimiz, maraq dairəmiz haqqında, həmçinin başqa məlumatlar əldə etmək olar.
Emil Hüseynov
350 avroya “rəqəmli qəlb” satılıb
Rəqəmli texnologiyalar əsrində fərdi informasiyanın mühafizəsi hər birimiz üçün böyük əhəmiyyət daşıyır. Şəxsi həyatınızın rəqəmli tərəfi neçəyidir? Siz onu yad insana neçəyə satardınız? Hollandiyalı tələbə Şon Bakls “rəqəmli qəlb”ini hərracda 350 avroya satıb.“ICTnews” elektron xəbər xidməti “hi-news.ru” saytına istinadən bildirir ki, Hollandiyalı tələbə Şon Bakls “rəqəmli qəlb”ini hərracda satıb.
Cəsarətli hollandiyalının "rəqəmli qəlb"i onun dəqiq yaşayış ünvanını, tibbi qeydlərinə və mühüm hadisələrin qeyd olunduğu şəxsi təqviminə, elektron poçtuna, həmçinin qeydiyyatdan keçdiyi sosial şəbəkələrdə bütün informasiyaya çıxışı özündə ehtiva edir. O, həmçinin müxtəlif messencer və çatlarda internet yazışmalarının tarixçəsini, istehlakçıların verdikləri üstünlüklər haqqında informasiyanı və hətta öz brauzerinin tarixçəsini satıb. Hollandiyalı tələbə onlayn hərracların birində bütün bunları 350 avroya satıb.
Biz hər gün internetdə özümüz haqqında böyük həcmdə qiymətli informasiya saxlayırıq və demək olar heç kim bu məlumatların, məsələn reklam şirkətləri üçün əhəmiyyətinə fikir vermir. İnternetdə göstərdiyimiz fəaliyyət əsasında sevdiyimiz şeylər, işimiz, maraq dairəmiz haqqında, həmçinin başqa məlumatlar əldə etmək olar.
Emil Hüseynov
Baxış sayı: 487
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- “Elektron imza” sənəd qəbulunu asanlaşdıracaq
- Google: Microsoft Windows – istifadəçilər üçün işgəncədir
- Qızıl korpuslu İpad
- Hansı soyadı daşıyan telefon abunəçiləri daha çoxdur?
- Apple diskriminasiyaya görə məhkəməyə verilib
- Bakıda nəqliyyatın hərəkəti peyklə idarə olunacaq
- Barak Obamaya məşhur video oyunu hədiyyə edilib
- Hakerlər "Əl-Kaidə"yə pirojna hazırlamağı öyrədir
- Teleaparıcılara Facebook və Twitter-in adını çəkmək qadağan edilib
- “Google Earth” okeanların dibini də göstərəcək
- İşlənmiş batareyaların ətraf mühitə və insan sağlamlığına zərəri
- Mark Sukerberq İT sənayesinin ən varlı insanları siyahısında üçüncüdür
- Cənubi koreyalı yeniyetmələr kompyuter biliyi üzrə liderdirlər
- 2015-ci ilədək elektron pullar nağd pulları əvəz edəcək
- Ən yaxşı mehmanxana saytı