Tarix:04/11/15
Mərkəzin aparıdığı statistikaya əsasən, “157” Zəng Mərkəzi tərəfindən oktyabr ayı ərzində 13832 müraciət cavablandırılıb.
Müraciətlərin 9282-si zəng, 2700-ü onlayn konsultasiya, 1500-ü elektron poçt, 350 –si isə “Skype” vasitəsi ilə olub.
CAHANGİR
Bir ay ərzində “157” Zəng Mərkəzi tərəfindən cavablandırılan müraciətlərin sayı açıqlanıb
Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin Məlumat Hesablama Mərkəzi okyabr ayı ərzində “157” Zəng (Çağrı) Mərkəzinə daxil olan müraciətlərin statistikasını açıqlayıb.Mərkəzin aparıdığı statistikaya əsasən, “157” Zəng Mərkəzi tərəfindən oktyabr ayı ərzində 13832 müraciət cavablandırılıb.
Müraciətlərin 9282-si zəng, 2700-ü onlayn konsultasiya, 1500-ü elektron poçt, 350 –si isə “Skype” vasitəsi ilə olub.
CAHANGİR
Baxış sayı: 692
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- Şifrənin əvəzinə gözün quzehli qişası
- Ucqar dağ kəndlərində hər bir ev üçün ADSL
- Yardımlı rabitəsi də TAE xəttinə qoşulacaq
- Səhiyyə Nazirliyindən online nəzarət sistemi
- “B&B TV Naxçıvanda da fəaliyyət göstərəcək
- Ölkəmizdə "nağdsız cəmiyyət” qurulur
- Xınalıqda sürətli internet
- “Xalq kompyuteri” layihəsi kəndlərdə
- Ölkəmizin nəhəng elektron xəritəsi hazırlanacaq
- “AzEuroTel” MMC oldu
- Ədliyyə Nazirliyi elektron xidmətlər köşkü
- Elektron xidmətlərlə bağlı xüsusi bölmə yaradılacaq
- “Nokia” əməkdaşlarını iPhone-dan istifadə etməyə çağırıb
- Aviabiletlərin elektron qeydiyyatı
- AZAL-dan elektron kartla pulsuz bilet