Tarix:28/07/17
“ICTnews” Elektron Xəbər Xidməti “Hi-News” resursuna istinadən yazır ki, mütəxəssislərin sözlərinə görə, təsəvvür etmək qabiliyyətinə malik süni intellekt proqramları sonradan ediləcək hərəkətlər barədə düşünərək nəticədə hansı hərəkətlərin daha yaxşı olacağını proqnozlaşdırırlar.
“DeepMind” saytında “I2As” (Imagination-Augmented Agents) adlanan süni intellekt proqramlarının yaradıcıları təxəyyül əsasında yeni planlaşdırma yanaşması haqqında məlumat verərək proqramların təsəvvür və yaddaşdan istifadə etməyi öyrənəcəyi və maraq göstərməyə başlayacağı təqdirdə süni intellektin inkişafının yeni vüsət ala biləcəyini qeyd ediblər.
Məlumata görə, süni intellektin təxəyyül işi “Sokoban” oyunu vasitəsilə yoxlanılıb. Oyunda oyunçudan qutuları lazımi yerlərə qoymaq tələb olunur. Yerinə qoyulmayan qutunun yenidən ora yerləşdirilməsi qeyri-mümkündür. Bu isə o deməkdir ki, bir səhv uduzmağa səbəb olur. Buna görə yeni süni intellekt oyun meydançasını diqqətlə öyrənərək hadisələrin mümkün inkişaf variantları barədə fikirləşib, variantları nəzərdən keçirdikdən sonra gediş edib.
Videooyunlarda ilk dəfə sınanan proqram qarşıya qoyulan vəzifənin öhdəsindən yaxşı gəlib.
Nizam Nuriyev
Yeni süni intellekt təxəyyüldən istifadə edəcək
“DeepMind” şirkəti sonrakı hərəkətlərin planlaşdırılması üçün öz təxəyyülündən istifadə edən yeni süni intellekt yaradıb.“ICTnews” Elektron Xəbər Xidməti “Hi-News” resursuna istinadən yazır ki, mütəxəssislərin sözlərinə görə, təsəvvür etmək qabiliyyətinə malik süni intellekt proqramları sonradan ediləcək hərəkətlər barədə düşünərək nəticədə hansı hərəkətlərin daha yaxşı olacağını proqnozlaşdırırlar.
“DeepMind” saytında “I2As” (Imagination-Augmented Agents) adlanan süni intellekt proqramlarının yaradıcıları təxəyyül əsasında yeni planlaşdırma yanaşması haqqında məlumat verərək proqramların təsəvvür və yaddaşdan istifadə etməyi öyrənəcəyi və maraq göstərməyə başlayacağı təqdirdə süni intellektin inkişafının yeni vüsət ala biləcəyini qeyd ediblər.
Məlumata görə, süni intellektin təxəyyül işi “Sokoban” oyunu vasitəsilə yoxlanılıb. Oyunda oyunçudan qutuları lazımi yerlərə qoymaq tələb olunur. Yerinə qoyulmayan qutunun yenidən ora yerləşdirilməsi qeyri-mümkündür. Bu isə o deməkdir ki, bir səhv uduzmağa səbəb olur. Buna görə yeni süni intellekt oyun meydançasını diqqətlə öyrənərək hadisələrin mümkün inkişaf variantları barədə fikirləşib, variantları nəzərdən keçirdikdən sonra gediş edib.
Videooyunlarda ilk dəfə sınanan proqram qarşıya qoyulan vəzifənin öhdəsindən yaxşı gəlib.
Nizam Nuriyev
Baxış sayı: 342
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- “Elektron imza” sənəd qəbulunu asanlaşdıracaq
- Google: Microsoft Windows – istifadəçilər üçün işgəncədir
- Qızıl korpuslu İpad
- Hansı soyadı daşıyan telefon abunəçiləri daha çoxdur?
- Apple diskriminasiyaya görə məhkəməyə verilib
- Bakıda nəqliyyatın hərəkəti peyklə idarə olunacaq
- Barak Obamaya məşhur video oyunu hədiyyə edilib
- Hakerlər "Əl-Kaidə"yə pirojna hazırlamağı öyrədir
- Teleaparıcılara Facebook və Twitter-in adını çəkmək qadağan edilib
- “Google Earth” okeanların dibini də göstərəcək
- İşlənmiş batareyaların ətraf mühitə və insan sağlamlığına zərəri
- Mark Sukerberq İT sənayesinin ən varlı insanları siyahısında üçüncüdür
- Cənubi koreyalı yeniyetmələr kompyuter biliyi üzrə liderdirlər
- 2015-ci ilədək elektron pullar nağd pulları əvəz edəcək
- Ən yaxşı mehmanxana saytı