Tarix:16/08/17
“ICTnews” Elektron Xəbər Xidməti cnews.ru saytına istinadən yazır ki, proqram təminatının hazırlanmasına təxminən 1 il vaxt sərf edilib. “Voximplant” şirkətinin mətbuat xidmətindən bildiriblər ki, "sözügedən həllin yekun dəyərini hesablamaq çətindir, çünki layihə komandası API üzərində tam iş günü işləməyib". Məhsulun artıq sifarişçiləri var, lakin onların adları gizli saxlanılır.
Yeni proqramın yaradıcıları qeyd edirlər ki, bir çox şirkətlər gün ərzində müştərilərdən minlərlə mesaj alırlar. Həmin şirkətlərin əməkdaşları bu mesajları "əllə" emal etməli olur, yəni müxtəlif messencerlər arasında keçid edirlər və eyni zamanda ümumi mesaj bazası yaratmalı olurlar. “Voximplant” şirkətinin nümayəndələri əmin edirlər ki, şirkət əməkdaşları gündəlik bu işlərə 1,5 saat vaxt sərf edirlər.
“Voximplant” şirkətinin həlli messencer, sayt və ya smartfon vasitəsilə göndərilmiş mesaj və zəngləri qəbul edir və onları əlaqə mərkəzinin əməkdaşları üçün növbə şəklinə salır. Növbə həm əllə, həm də avtomatik yaradıla bilər. Mesajlar həm ani, həm də təxirə salınmış kimi göndərilə bilər. Platforma “WhatsApp”, “Viber” və “Telegram” messencerlərini dəstəkləyəcək.
Proqramçıların sözlərinə görə, onların həllindən istifadə kompüter və ya başqa qurğuya yüklənməni azaldır.
Emil Hüseynov
“WhatsApp”, “Viber” və “Telegram” messencerlərini vahid çatda birləşdirən proqram təminatı hazırlanıb
Rusiyanın “Voximplant” şirkəti tərəfindən hazırlanmış proqram məhsulu müxtəlif messencerlərdə yazışmanı vahid çatda birləşdirməyə imkan verir. Məhsul biznes üçün nəzərdə tutulub və müştərilərlə intensiv yazışmanı təmin etməlidir. Sözügedən proqram messencer deyil. Proqramçılar öz həllini "messencerlər üçün Uber" adlandırıblar.“ICTnews” Elektron Xəbər Xidməti cnews.ru saytına istinadən yazır ki, proqram təminatının hazırlanmasına təxminən 1 il vaxt sərf edilib. “Voximplant” şirkətinin mətbuat xidmətindən bildiriblər ki, "sözügedən həllin yekun dəyərini hesablamaq çətindir, çünki layihə komandası API üzərində tam iş günü işləməyib". Məhsulun artıq sifarişçiləri var, lakin onların adları gizli saxlanılır.
Yeni proqramın yaradıcıları qeyd edirlər ki, bir çox şirkətlər gün ərzində müştərilərdən minlərlə mesaj alırlar. Həmin şirkətlərin əməkdaşları bu mesajları "əllə" emal etməli olur, yəni müxtəlif messencerlər arasında keçid edirlər və eyni zamanda ümumi mesaj bazası yaratmalı olurlar. “Voximplant” şirkətinin nümayəndələri əmin edirlər ki, şirkət əməkdaşları gündəlik bu işlərə 1,5 saat vaxt sərf edirlər.
“Voximplant” şirkətinin həlli messencer, sayt və ya smartfon vasitəsilə göndərilmiş mesaj və zəngləri qəbul edir və onları əlaqə mərkəzinin əməkdaşları üçün növbə şəklinə salır. Növbə həm əllə, həm də avtomatik yaradıla bilər. Mesajlar həm ani, həm də təxirə salınmış kimi göndərilə bilər. Platforma “WhatsApp”, “Viber” və “Telegram” messencerlərini dəstəkləyəcək.
Proqramçıların sözlərinə görə, onların həllindən istifadə kompüter və ya başqa qurğuya yüklənməni azaldır.
Emil Hüseynov
Baxış sayı: 512
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- Balmer söz verdi: Windows 8 2012-ci ildə çıxacaq
- Planşet və riderlər 3G/4G modemlərlə
- Zəlzələ çip bazarına təsir edib
- Planşet Windows 8 nümayiş olunub
- HTC özünü ən böyük Android istehsalçısı adlandırıb
- Windows 8 yeni kompüterin alınmasını tələb etməyəcək
- 2015-ci ilə yüklənmiş proqramların sayı 48 milyarda çatacaq
- Internet Explorer 9 artıq Azərbaycan dilində
- Şirkətlərin 1 çoxu IPv6 protokoluna keçidə hazır deyil
- “Nokia” şəxsi messencerini istifadəyə verib
- Ən yaxşı proqramlar
- Britaniyalı tələbə “Apple”i plagiatlıqda ittiham edib
- “Microsoft” məhsullarındakı boşluqları aradan qaldırıb
- Xüsusi proqramla təchiz edilən səsli işıqforlar
- “Office 365” "bulud" xidməti istifadəyə veriləcək (VIDEO)