12px13px15px17px
Tarix:24/11/17

Süni intellekt elementli virtual köməkçilər operatorlara xərcləri azaltmağa kömək edəcək

Müştəri xidmətlərinin keyfiyyətini yaxşılaşdırmağa çalışan rabitə operatorları texniki dəstək xidmətlərinə “telebotları” - süni intellekt elementli virtual köməkçiləri aktiv tətbiq edirlər. Bu barədə “ABI Research” tədqiqat şirkətinin hesabatında deyilir.
 
“ICTnews” Elektron Xəbər Xidməti “DailyComm” resursuna istinadən yazır ki, şirkətin qiymətləndirməsinə görə, belə sistemlərdən istifadə sayəsində telekommunikasiya şirkətləri 2022-ci ilədək olan beşillik müddətə servis xidmətləri üçün xərcləri azalda və 1,2 milyard dollara qənaət edə bilərlər.
 
Bildirilir ki, “telebotlar” müştərilərə balansın vəziyyəti haqqında arayışın əldə olunması, SİM kartın alışı, texniki funksiyalar barədə informasiyanın verilməsi və nasazlıqların aradan qaldırılması kimi müxtəlif məsələlərin həllinə kömək edir. Bir sıra operatorlar “IBM Watson”, “Nuance”, “LivePerson” və “IPsoft” və s. kimi süni intellekt və təbii nitqin emalı (Natural Language Processing, NLP) sahəsində tanınmış şirkətlər tərəfindən təklif olunan hazır həllərdən istifadə edir. Digərləri özlərinin hazırladıqları texnologiyalara üstünlük verir. Məsələn, “Telefonica” operatoru 2018-ci ildə “Aura” adlı “telebotu” istifadəyə verməyi planlaşdırır.
 
Məlumata görə, virtual köməkçilərin verdikləri əsas üstünlükləri dərk edən telekommunikasiya şirkətləri tərəfindən sahə üzrə investisiya qoyuluşlarının artırılacağı gözlənilir. “ABI Research” şirkətinin proqnozuna görə, növbəti beş ildə operatorların süni intellekt texnologiyaları sahəsində investisiyalarının illik artım həcmi orta hesabla 22,4 faiz təşkil etməklə 2022-ci ilədək 14 milyard dollara çatacaq.  

Nizam Nuriyev 




Baxış sayı: 104

© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdır

Facebook Google Favorites.Live BobrDobr Delicious Twitter Propeller Diigo Yahoo Memori MoeMesto






13 Avqust 2020

13/08/20
Dünyanın ən bahalı brendləri məlum olub

“Kantar” analitik agentliyi dünyada ən bahalı brendlərin yenilənmiş illik reytinqini 

12 08 2020

12/08/20
Yeni virus istifadəçilərdən VPN xidmətinin məlumatlarını oğurlayır

İlk xatırlatması 2014-cü ilə təsadüf edən “Agent Tesla” kompüter virusu yenidən kibertəhlükəsizlik üzrə mütə

12/08/20
88 düymlük “LG Signature” televizoru “8К” formatlı “OLED” ekranla təchiz olunub

“LG Electronics” şirkəti premium sinfinə aid “LG Signature” (OLED88ZX9LA modeli) televizorunu təqdim edib. 

12/08/20
“Xiaomi” şirkəti qabaqcıl smartfonunu təqdim edib

“Xiaomi” şirkəti qabaqcıl “Mi 10 Ultra” smartfonunu təqdim edib

12/08/20
“Xiaomi Redmi Note 9 Onyx Black” smartfonu beynəlxalq bazarda satılacaq

Çinin “Xiaomi” şirkəti populyar “Redmi Note 9” smartfonunu yeni rəng çalarında təqdim edib

12/08/20
“Samsung Galaxy Note20” və “Galaxy Tab S7” qurğularının xüsusi versiyaları nümayiş olunub

“Samsung” şirkəti “Samsung Galaxy Note20” smartfonunun və “Galaxy Tab S7” planşetinin “Enterprise Edition&rd

12/08/20
Şəffaf “Xiaomi” televizoru təqdim edilib

“Xiaomi” şirkəti yaradılmasının on illiyi münasibətilə “Mi TV Lux Transparent Edition” adlı şəffaf televizor təqdim edib<