Tarix:21/12/17
Xatırladaq ki, ABŞ-ın “Amazon” şirkəti 2016-cı ilin sonunda “Amazon Go” innovativ xidmətini sınaqdan keçirməyə başlayıb. Yenilik sayəsində müştərilər növbə gözləmədən alış-veriş etmək imkanı əldə ediblər. Bunun üçün istifadəçi mobil proqramı açmalı, məhsulları səbətə qoymalı və kassaya yaxınlaşmadan mağazadan çıxmalı idi.
“ICTnews” Elektron Xəbər Xidməti “hitech.vesti.ru” saytına istinadən yazır ki, ancaq tamamilə avtomatik kimi düşünülən sistem insanların köməyinə ehtiyac duyurdu. Məsələn, “Amazon Go” tez-tez rəfdən götürülən məhsulu səhv salırdı. Həmçinin texnologiya ticarət zalında 20-dən çox insan olduqda əməliyyatları düzgün izləmirdi.
Nəticədə şirkət xidmətin ictimai təqdimatını təxirə salmalı olub.
“The Telegraph” nəşri yazır ki, “JD.com” onlayn mağazası RFID nişanlar, sifət və alıcıların rəfdən götürdükləri məhsulların tanınması funksiyasına malik kameralardan ibarət daha təkmil texnologiya təklif edir. Müəyyən vaxtdan sonra sistem müştərilərin şəxsi istəklərini nəzərə alacaq, onlara şəxsi endirim və aksiyalar təklif edəcək.
Emil Hüseynov
Çində kassirsiz işləyən yüzlərlə "ağıllı" supermarket açılacaq
Çində “Alibaba”dan sonra ikinci ən böyük onlayn pərakəndə şəbəkəsi olan “JD.com” kassiri olmayan yüzlərlə tamamilə avtomatik mağaza açmaq planı haqda məlumat verib. Layihə Honkonqun “China Overseas Land & Investment Ltd” developerinin iştirakı ilə həyata keçirilir. Artıq “JD.com”un Pekin ofisinin 10 min əməkdaşı "ağıllı" ticarət nöqtələrini sınaqdan keçirib.Xatırladaq ki, ABŞ-ın “Amazon” şirkəti 2016-cı ilin sonunda “Amazon Go” innovativ xidmətini sınaqdan keçirməyə başlayıb. Yenilik sayəsində müştərilər növbə gözləmədən alış-veriş etmək imkanı əldə ediblər. Bunun üçün istifadəçi mobil proqramı açmalı, məhsulları səbətə qoymalı və kassaya yaxınlaşmadan mağazadan çıxmalı idi.
“ICTnews” Elektron Xəbər Xidməti “hitech.vesti.ru” saytına istinadən yazır ki, ancaq tamamilə avtomatik kimi düşünülən sistem insanların köməyinə ehtiyac duyurdu. Məsələn, “Amazon Go” tez-tez rəfdən götürülən məhsulu səhv salırdı. Həmçinin texnologiya ticarət zalında 20-dən çox insan olduqda əməliyyatları düzgün izləmirdi.
Nəticədə şirkət xidmətin ictimai təqdimatını təxirə salmalı olub.
“The Telegraph” nəşri yazır ki, “JD.com” onlayn mağazası RFID nişanlar, sifət və alıcıların rəfdən götürdükləri məhsulların tanınması funksiyasına malik kameralardan ibarət daha təkmil texnologiya təklif edir. Müəyyən vaxtdan sonra sistem müştərilərin şəxsi istəklərini nəzərə alacaq, onlara şəxsi endirim və aksiyalar təklif edəcək.
Emil Hüseynov
Baxış sayı: 322
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- “Elektron imza” sənəd qəbulunu asanlaşdıracaq
- Google: Microsoft Windows – istifadəçilər üçün işgəncədir
- Qızıl korpuslu İpad
- Hansı soyadı daşıyan telefon abunəçiləri daha çoxdur?
- Apple diskriminasiyaya görə məhkəməyə verilib
- Bakıda nəqliyyatın hərəkəti peyklə idarə olunacaq
- Barak Obamaya məşhur video oyunu hədiyyə edilib
- Hakerlər "Əl-Kaidə"yə pirojna hazırlamağı öyrədir
- Teleaparıcılara Facebook və Twitter-in adını çəkmək qadağan edilib
- “Google Earth” okeanların dibini də göstərəcək
- İşlənmiş batareyaların ətraf mühitə və insan sağlamlığına zərəri
- Mark Sukerberq İT sənayesinin ən varlı insanları siyahısında üçüncüdür
- Cənubi koreyalı yeniyetmələr kompyuter biliyi üzrə liderdirlər
- 2015-ci ilədək elektron pullar nağd pulları əvəz edəcək
- Ən yaxşı mehmanxana saytı