12px13px15px17px
Tarix:20/04/20

“Baktelecom” şəbəkəsi üzrə sifarişlər sosial təcrid müddətində onlayn rejimdə də qəbul olunur

Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin tabeliyindəki "Bakı Telefon Rabitəsi" MMC (Baktelecom) paytaxt sakinlərini fasiləsiz rabitə xidmətləri ilə təmin etmək üçün gücləndirilmiş iş rejimində fəaliyyətini davam etdirir.

 

Sosial təcridlə əlaqədar olaraq sakinlərin təhlükəsizliyini təmin etmək məqsədilə "Baktelecom"da rabitə xidmətlərinə qoşulma, sürətdəyişmə kimi sifarişlərin onlayn qaydada qəbul edilməsi üçün işçi qrupu fəaliyyət göstərir. Müraciətçilər evlərini tərk etmədən "Baktelecom"un rəsmi "Facebook" səhifəsinə, "baktelecom.az" saytının "Onlayn çat" bölməsinə elektron sorğu göndərməklə, həmçinin "155" Vahid Çağrı Mərkəzinə zəng etməklə müvafiq sifarişlər verə bilirlər.

 

Sosial təcrid müddətində ümumilikdə "Facebook" səhifəsi və saytın "Onlayn çat" bölməsi üzərindən 8 minə yaxın müxtəlif mövzulu sorğu daxil olub.

 

Bu müddət ərzində Çağrı Mərkəzi vasitəsi ilə "Baktelecom" şəbəkəsi üzrə 90 minə yaxın müraciət qeydə alınaraq emal edilib. Bu müraciətlərdən təqribən 45 mini internet xidməti üzrə sürətdəyişmə, xidmətə qoşulma və bərpa ilə bağlı olub.

 

Telefoniya xidməti üzrə isə 20 mindən artıq müraciət qəbul edilib. Bu sıraya yeni qoşulma və bərpa, kabel və xətt zədələnmələri, eləcə də xidmətə aid digər sorğular daxildir.

 

Qurumun mütəxəssisləri istifadəçilərin fasiləsiz və sürətli xidmətlərlə təminatı üçün şəbəkənin təkmilləşdirilməsi istiqamətində profilaktik işləri sürətləndiriblər. Şəbəkə tutumunun artırılması və yüklənmələrin qarşısının alınması məqsədilə "DATA Core" avadanlıqları üçün yeni ehtiyat hissələri alınıb.

 

Eyni zamanda "Şəbəkə əməliyyat sistemi" (NOC) əməkdaşlarının və növbətçi briqadaların gücləndirilmiş iş rejimində fəaliyyəti təmin edilib. Belə ki, yarana biləcək qəza halları və ya xətt zədələnmələri, eləcə də gün ərzində nasazlıq qeydə alınan şəbəkə barədə məlumatlar bu sistem vasitəsi ilə növbətçi briqadalara ötürülür və çətinliyin operativ şəkildə aradan qaldırılması həyata keçirilir.

 

 

 

 

 

 

 





Baxış sayı: 644

© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdır

Facebook Google Favorites.Live BobrDobr Delicious Twitter Propeller Diigo Yahoo Memori MoeMesto






04 Avqust 2020

04/08/20
“Microsoft” kompüterlərin sürətinin azalması problemini etiraf edib

“Microsoft” şirkəti “Windows” sisteminin aktual yeniləməsi ilə əlaqədar kompüterlərin məhsuldarlığında sü

04/08/20
Planşet bazarında artım qeydə alınıb

Qlobal planşet kompüterləri bazarında iki rüb azalmadan sonra artım qeydə alınıb. 2020-ci ilin aprel-iyun

04/08/20
“Google” şirkəti “Pixel 4A” smartfonunu təqdim edib

“Google” şirkəti “Pixel 4A” adlı ən ucuz smartfonunu təqdim edib. Ucuz olmasına baxmayaraq, yeni smartfon

04/08/20
“iPhone” smartfonları ödəniş terminallarına çevriləcək

“Apple” şirkəti Kanadanın smartfonları mobil ödəniş terminallarına çevirməyə imkan verən texnologiyanı ya

04/08/20
“WhatsApp” göndərilən məlumatların həqiqiliyini yoxlamağa imkan verəcək

“WhatsApp” messencerində göndərilən məlumatlarda kontentin doğruluğunu müəyyənləşdirməyə imkan verən int

04/08/20
Almaniyada uçan taksi sınaqdan keçirilib

Uçan taksi saatda 120 km sürətlə 4-dək sərnişini 100 km-dək məsafəyə daşıya bilər.

04/08/20
“Realme” ən ucuz “5G” smartfon buraxıb

“Realme” brendi Çində “Realme V5” adlı smartfonu rəsmən təqdim edib.

04/08/20
“Samsung” koronavirusun aşkarlanması üçün mərkəz açıb

“Samsung” koronavirusun aşkarlanması üçün mərkəz açmaqla belə laboratoriyaya malik ilk Cənubi Koreya

03 08 2020