“Azərpoçt”MMC: Vətəndaşların irad və təklifi infrastrukturun davamlı inkişafına zəmin yaradır
"Azərpoçt"MMC təklif və iradların dinlənilməsi məqsədilə vətəndaşlarla canlı telefon bağlantısı yaradıb. Yüksək səviyyədə təşkil olunan bağlantıya Azərbaycanın müxtəlif regionlarında vətəndaşlar qoşulub. Müəssisənin rəhbər heyətinin cavablandırdığı müraciətlər sırasında təkliflərlə yanaşı, iradlar da özünə yer alıb. Qeydiyyata alınan müraciətlər ümumiləşdirilərək təhlillərə başlanılıb. Daxil olan şikayətlər əsasında araşdırmalara başlanılıb.
"Qaynar xətt" xidməti yaratmaqla vətəndaşlara bir addım da yaxınlaşan müəssisə belə tədbirləri səyyarı qəbul şəklində regionlarda da davam etdirəcək.
RƏVAN
NRYTN
TEXNOLOJİ YENİLİKLƏR
POÇT
XƏBƏRLƏR
HAQQIMIZDA
İKT
ŞAD KODLARI
TANINMIŞLAR
MÜSAHİBƏLƏR
MARAQLI
TƏHLİL