waplog

Vergi ödəyicilərinin 25,4 faizi elektron xidmətlərlə maraqlanıblar


2012-ci ilin mart ayı ərzində Vergilər Nazirliyinin Telefon Məlumat Xidmətində vergi ödəyiciləri və ümumilikdə əhalidən daxil olmuş 20.496, o cümlədən müfəttiş operatorlar tərəfindən canlı rejimdə 9490 müraciət cavablandırılıb, 7.231 vergi ödəyicisi mesaj göndərilməklə məlumatlandırılıb.

Nazirliyin Analitik-informasiya şöbəsindən verilən məlumata görə, 2011-ci ilin mart ayı ilə müqayisədə canlı əlaqə zamanı müfəttiş-operatorlar tərəfindən cavablandırılan müraciətlərin sayı 14,5% artıb, avtomatik rejimdə elektron operator tərəfindən cavablandırılan müraciətlərin sayı isə əksinə, 15,1% azalıb.  

Hesabat dövründə vergi ödəyiciləri daha çox elektron xidmətlər (25,4%), vergi növləri (17,5%), qeydiyyat (17,1%), hesabatlar və onların doldurulma qaydaları (13,4%), büdcə və vergi orqanının rekvizitləri (10,3%) ilə maraqlanıblar. Avtomatik rejimdə cavablandırılmış suallar arasında isə vergi növləri və dövlət büdcəsinə olan vergi borcları barədə suallar üstünlük təşkil edib. 

Vergi ödəyicilərindən daxil olan sualların 98,7%-nə müfəttiş-operatorlar dərhal, 1,3%-nə isə sual vərəqəsi tərtib edilərək araşdırıldıqdan sonra cavab veriblər.  Sualların 86,7%-i Bakı şəhərindən, 9,3%-i mobil operatorlardan, qalanları isə ölkənin müxtəlif bölgələrindən daxil olub.
Hesabat dövründə əhalidən şikayət (ərizə) və məlumat xarakterli 34 müraciət qəbul edilərək baxılması üçün aidiyyəti üzrə göndərilib.


CAHANGİR


NRYTN
TEXNOLOJİ YENİLİKLƏR
POÇT
XƏBƏRLƏR
HAQQIMIZDA
İKT
ŞAD KODLARI
TANINMIŞLAR
MÜSAHİBƏLƏR
MARAQLI
TƏHLİL