İstifadəçi təcrübəsinə təsir edən amillər. İstifadəçi təcrübəsinin əsasını təqdim edilən məhsulun (sayt, xidmət və s) istifadəçi tərəfindən ətraflı dərkinin təmini təşkil edir. Peter Morville bunu belə izah edir (şəkil 1). O qeyd edir ki, məna kəsb edən və yararlı İstifadəçi Təcrübəsi (User Experience) üçün məlumat aşağıda qeyd edilən tələblərə uyğun olmalıdır: Faydalı – məlumat öz ilkin formasında olmalı və ehtiyacı ödəməlidir. Münasib – saytın istifadəsi asan olmalıdır. Arzu olunan - Təəssürat oyatmaq və diqqət cəlb etmək üçün şəkil, fərdi məlumatlar, marka kimi dizayn elementlərindən istifadə edilməlidir. Axtarışa yararlı – Məlumat sayt daxilində və saytdan kənar axtarışa yararlı olmalıdır. Əlçatan – Məlumat istənilən şəxs tərəfindən əldə ediləcək formatda olmalıdır Etibar edilən - İstifadəçi təqdim edilən məlumata inanmalı və etibar etməlidir. |
şəkil 1 |