Rəyi soruşulanların 25%-dən az hissəsi heç vaxt internetdə alış-veriş etməyib
"McKinsey & Company" konsaltinq şirkətinin onlayn ticarət bazarında keçirdiyi araşdırmanın nəticələrinə əsasən, internet üzərindən heç vaxt sifariş etməyən istifadəçilərin payı 40-dan 23%-dək azalıb. Sorğuda 16 ölkənin 150 mindən çox sakini iştirak edib.
Bundan başqa, internet istifadəçilərin yeni geyim brendləri və məhsullar haqda xəbərdar edilməsində ənənəvi KİV-i ötüb.
"ICTnews" elektron xəbər xidməti "osp.ru" saytına istinadən bildirir ki, məhsulların satın alınmasında, həmçinin sosial şəbəkələrin rolu yüksəlib.
Emil Hüseynov
NRYTN
TEXNOLOJİ YENİLİKLƏR
POÇT
XƏBƏRLƏR
HAQQIMIZDA
İKT
ŞAD KODLARI
TANINMIŞLAR
MÜSAHİBƏLƏR
MARAQLI
TƏHLİL