Bir ay ərzində “157” Zəng Mərkəzi tərəfindən cavablandırılan müraciətlərin sayı açıqlanıb
Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin Məlumat Hesablama Mərkəzi okyabr ayı ərzində “157” Zəng (Çağrı) Mərkəzinə daxil olan müraciətlərin statistikasını açıqlayıb.
Mərkəzin aparıdığı statistikaya əsasən, “157” Zəng Mərkəzi tərəfindən oktyabr ayı ərzində 13832 müraciət cavablandırılıb.
Müraciətlərin 9282-si zəng, 2700-ü onlayn konsultasiya, 1500-ü elektron poçt, 350 –si isə “Skype” vasitəsi ilə olub.
CAHANGİR
NRYTN
TEXNOLOJİ YENİLİKLƏR
POÇT
XƏBƏRLƏR
HAQQIMIZDA
İKT
ŞAD KODLARI
TANINMIŞLAR
MÜSAHİBƏLƏR
MARAQLI
TƏHLİL