Tarix:02/03/12
“Portal 111”-in daxilində abunəçilər 1-9 düymələrindən istifadə edərək müxtəlif kateqoriyaları seçə bilərlər. Həm “Fakturalı”, həm də “SimSim” xətt abunəçiləri “Portal 111”-in ümumi menyusuna daxil olaraq, orada göstərilən xidmət siyahısından onlara uyğun olan xidmətləri seçə biləcəklər.
Məlumat üçün bildirək ki, “Portal 111” komandasının köməkliyi ilə “SimSim” xətt abunəçiləri “Simkredit”, “Günlük Gizlətcell”, “Rominq” xidməti, SMS paketləri, MMS paketləri, mobil internet paketləri, balans haqqında məlumat və Yardım xidmətlərindən istifadə edə biləcəklər.
Eyni zamanda “Azercell” “Fakturalı” xətt abunəçiləri də, “Günlük Gizlətcell”, SMS paketləri, MMS paketləri, mobil internet paketləri, Balans haqqında məlumat və Yardım xidmətlərindən yararlana bilərlər. Beləliklə, siz artıq heç bir açar sözü və ya qısa nömrə yadda saxlamadan “Azercell” xidmətlərini “Portal 111”-də sifariş edib faydalana bilərsiniz.
Xatırladaq ki, “Azercell Telekom” Azərbaycanda ilk dəfə olaraq “Onlayn” müştəri xidmətlərini və eyni zamanda “Facebook” sosial şəbəkəsindən istifadə edən abunəçiləri üçün xüsusi müştəri proqramını istifadəyə verib.
“Azercell”dən “Portal 111” xidməti
“Azercell Telekom” bu dəfə də ənənəsinə sadiq qalıb. Şirkət abunəçiləri üçün yeni “Portal 111” xidmətini istifadəyə verib. Bu xidmət sayəsində “Azercell” abunəçiləri telefonlarından *111#YES (OK) komandasını yığaraq “Portal 111”-ə pulsuz daxil olub, müxtəlif “Azercell” xidmətlərindən istifadə edə bilərlər.“Portal 111”-in daxilində abunəçilər 1-9 düymələrindən istifadə edərək müxtəlif kateqoriyaları seçə bilərlər. Həm “Fakturalı”, həm də “SimSim” xətt abunəçiləri “Portal 111”-in ümumi menyusuna daxil olaraq, orada göstərilən xidmət siyahısından onlara uyğun olan xidmətləri seçə biləcəklər.
Məlumat üçün bildirək ki, “Portal 111” komandasının köməkliyi ilə “SimSim” xətt abunəçiləri “Simkredit”, “Günlük Gizlətcell”, “Rominq” xidməti, SMS paketləri, MMS paketləri, mobil internet paketləri, balans haqqında məlumat və Yardım xidmətlərindən istifadə edə biləcəklər.
Eyni zamanda “Azercell” “Fakturalı” xətt abunəçiləri də, “Günlük Gizlətcell”, SMS paketləri, MMS paketləri, mobil internet paketləri, Balans haqqında məlumat və Yardım xidmətlərindən yararlana bilərlər. Beləliklə, siz artıq heç bir açar sözü və ya qısa nömrə yadda saxlamadan “Azercell” xidmətlərini “Portal 111”-də sifariş edib faydalana bilərsiniz.
Xatırladaq ki, “Azercell Telekom” Azərbaycanda ilk dəfə olaraq “Onlayn” müştəri xidmətlərini və eyni zamanda “Facebook” sosial şəbəkəsindən istifadə edən abunəçiləri üçün xüsusi müştəri proqramını istifadəyə verib.
Baxış sayı: 904
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- İqlim dəyişiklikləri Wi-Fi texnologiyasının işinə təsir edə bilər
- Gəncədə bütün internet provayderləri üçün bərabər şərait yaradılıb
- Regionlarda İP TV xidməti genişlənir
- BTRİB CDMA abunəçilərinin sayını 20 minə çatdıracaq
- Regionlarda da kommunal haqlar internetlə ödəniləcək
- Androidin bazardakı payı azalıb
- Mobil Göz Klinikası yaradıldı
- Erik Şmidt təəccübləndirdi
- “Samsung”un başı məhkəmə çəkişmələrindən açılmır
- Nokia uğursuzluğunun səbəbin açıqlayıb
- Social.com domeni hərraca çıxarılır
- “Tələbələrin İKT biliklərinin artırılması”
- “Apple” iCloud musiqi xidmətini işə salır
- “Foxconn” zavodu istehsalı bərpa edib
- “Kingston” sərt disk istehsalını artırır