Tarix:05/07/11
TNS sorğusunda bütün yaş kateqoriyalardan 3300 insan iştirak edib. Qeyd etmək lazımdır ki, “Sony” yalnız texnika istehsalçıları kateqoriyasında deyil, həm də bütün şirkətlər arasında bütövlüklə birinci yeri tutub. “Sony”nin arxasınca asiyalılar üçün “Samsung”, “Panasonic”, LG və “Canon” brendləri dəyərlidir. Brendlər arasında, texnologiya ilə bağlı olmayan “Chanel”, “Rolex” və BMW fərqlənib.
Asiyanın ən hörmətli brendi
Son zamanlar “Sony” şirkətini neqativ hadisələr müşayiət edir. Belə ki, şirkət bu ilin martında Yaponiyada təbii kataklizmdən zərər çəkib, maliyyə zərərləri olub və nəhayət, “PlayStation Network” qırmasına məruz qalıb. Bununla belə, TNS sorğusuna əsasən, korporasiya Asiya istehlakçıları arasında ən hörmətli brend olaraq qalmağı bacarıb.TNS sorğusunda bütün yaş kateqoriyalardan 3300 insan iştirak edib. Qeyd etmək lazımdır ki, “Sony” yalnız texnika istehsalçıları kateqoriyasında deyil, həm də bütün şirkətlər arasında bütövlüklə birinci yeri tutub. “Sony”nin arxasınca asiyalılar üçün “Samsung”, “Panasonic”, LG və “Canon” brendləri dəyərlidir. Brendlər arasında, texnologiya ilə bağlı olmayan “Chanel”, “Rolex” və BMW fərqlənib.
Baxış sayı: 1050
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- İqlim dəyişiklikləri Wi-Fi texnologiyasının işinə təsir edə bilər
- Gəncədə bütün internet provayderləri üçün bərabər şərait yaradılıb
- Regionlarda İP TV xidməti genişlənir
- BTRİB CDMA abunəçilərinin sayını 20 minə çatdıracaq
- Regionlarda da kommunal haqlar internetlə ödəniləcək
- Androidin bazardakı payı azalıb
- Mobil Göz Klinikası yaradıldı
- Erik Şmidt təəccübləndirdi
- “Samsung”un başı məhkəmə çəkişmələrindən açılmır
- Nokia uğursuzluğunun səbəbin açıqlayıb
- Social.com domeni hərraca çıxarılır
- “Tələbələrin İKT biliklərinin artırılması”
- “Apple” iCloud musiqi xidmətini işə salır
- “Foxconn” zavodu istehsalı bərpa edib
- “Kingston” sərt disk istehsalını artırır