Tarix:03/04/12
Nömrə sistemə daxil edildikdən sonra sistem nömrənin doğruluğunu bir daha yoxlayaraq istifadəçiyə bunun təsdiqlənməsini təklif edir.
Təsdiqlənmə yerinə yetirildikdən sonra (1 düyməsini basmaqla) sistem müraciətin qəbul edildiyi haqda istifadəçini məlumatlandırır.
Əgər müraciət istifadəçi tərəfindən təkrar olaraq sistemə daxil edilərsə, bu halda sistem istifadəçini müraciətin artıq hansı tarix və vaxtda sistemə daxil edildiyini xatırladır.
İstifadəçilər tərəfindən müraciət daxil edildikdən və sistem tərəfindən həmin müraciət qəbul edildikdən sonra növbəti prosedurlar sistem tərəfindən insan faktoru olmadan avtomatik olaraq yerinə yetirilir.
Qeyd etmək lazımdır ki, müraciətlərin avtomatik daxil edilməsi imkanlığı ilə yanaşı "155" xidməti operatoru ilə canlı dialoq yaratmaq imkanı da əvvəllər olduğu kimi saxlanılıb.
CAHANGİR
“Bakinternet” internet xidmətinin servis mərkəzinin işi avtomatlaşdırılıb
"Bakinternet" internet provayderinin "155" servis xidmətinə müraciət sistemi avtomatlaşdırılıb. Bu barədə Bakı Telefon Rabitəsi İstehsalat Birliyindən "İCTnews" elektron xəbər xidmətinə məlumat verilib. Məlumata görə, internet xidməti ilə əlaqədar hər hansı bir problem yarandığı və müraciət etmək zəruriyyəti yarandığı halda bu məsələnin həlli üçün istifadəçi tərəfindən "155" kodunu yığaraq sistemə internet xidməti qoşulmuş telefon nömrəsini daxil etmək kifayətdir.Nömrə sistemə daxil edildikdən sonra sistem nömrənin doğruluğunu bir daha yoxlayaraq istifadəçiyə bunun təsdiqlənməsini təklif edir.
Təsdiqlənmə yerinə yetirildikdən sonra (1 düyməsini basmaqla) sistem müraciətin qəbul edildiyi haqda istifadəçini məlumatlandırır.
Əgər müraciət istifadəçi tərəfindən təkrar olaraq sistemə daxil edilərsə, bu halda sistem istifadəçini müraciətin artıq hansı tarix və vaxtda sistemə daxil edildiyini xatırladır.
İstifadəçilər tərəfindən müraciət daxil edildikdən və sistem tərəfindən həmin müraciət qəbul edildikdən sonra növbəti prosedurlar sistem tərəfindən insan faktoru olmadan avtomatik olaraq yerinə yetirilir.
Qeyd etmək lazımdır ki, müraciətlərin avtomatik daxil edilməsi imkanlığı ilə yanaşı "155" xidməti operatoru ilə canlı dialoq yaratmaq imkanı da əvvəllər olduğu kimi saxlanılıb.
CAHANGİR
Baxış sayı: 1275
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- "Netty"nin qalibləri bəlli oldu
- Microsoft Ballmerdən razıdır
- Cəzalı sürücülər haqqında məlumatlar internetdə yerləşdiriləcək
- “Google”: Chrome OS planşetlər üçün nəzərdə tutulmayıb
- İnternet-istifadəçilərin sayı planet əhalisinin 40%-ni təşkil edəcək
- Twitter foto xidmət istifadəyə verir
- Məktəblilərin internet təhlükəsizliyi
- 3 İT nəhəngindən sayt yaratmaq istəyənlərə töhfə
- Dünyada 55 milyondan artıq Xbox 360 satılıb
- Disney yeni sayt istifadəyə verib
- Suriyada internet böhranına son verildi
- “Apple” şirkəti “Microsoft” və “İntel”dən daha dəyərlidir
- Bakı və Abşeronda WİMAX şəbəkəsi genişləndirilir
- Dövlət qurumlarına elektron portallarında dəyişikliklər edilməsi tövsiyə olunub
- Şəbəkədə olan saytların sayı 346 milyonu keçib