Tarix:14/04/12
Bundan əlavə telefonla mənzillərə zənglər olunaraq onlara göstərilən xidmətlərlə bağlı söhbətlər aparılaraq nəticələr təhlil olunacaq. Monitorinqlərin davamlı olaraq aparılması nəticəsində qarşıya çıxan nöqsan və çatışmazlıqlar aradan qaldırılır ki, bu da vətəndaşların razılığı ilə qarşılanır.
Paytaxtda əhaliyə göstərilən rabitə xidmətlərinin keyfiyyəti yoxlanılır
Bakı Telefon Rabitəsi İstehsalat Birliyi vətəndaşlara göstərilən xidmət mədəniyyətinin daha da yüksəldilməsi məqsədilə telefon qovşaqlarında yenidən monitorinqlərə başlayıb. Bu barədə birlikdən verilən məlumatda bildirilir. Məlumatda qeyd edilir ki, məqsəd əməkdaşların iş davranışlarını müşahidə etmək və vətəndaşlarla canlı söhbətlər təşkil etməkdir.Bundan əlavə telefonla mənzillərə zənglər olunaraq onlara göstərilən xidmətlərlə bağlı söhbətlər aparılaraq nəticələr təhlil olunacaq. Monitorinqlərin davamlı olaraq aparılması nəticəsində qarşıya çıxan nöqsan və çatışmazlıqlar aradan qaldırılır ki, bu da vətəndaşların razılığı ilə qarşılanır.
Baxış sayı: 1767
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- Azərbaycanda telefon şəbəkəsinin tam elektronlaşdırılması vaxt hesabı ilə edilən ödəniş sisteminin tətbiqini tezləşdirə bilər
- Ermənilərin peykimiz haqda iddiaları əsassızdır
- Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı
- RİTN-də dövlət orqanlarının elektron xidmətlər göstərməsi müzakirə olunub
- “Microsoft” şirkəti ilə saziş imzalanıb
- Bakıda yeni universal taksofonlar qurulacaq
- “AzDataKom” şəbəkəsinin qurulması başa çatmaq üzrədir
- Qediyyatdan keçməyən radioelektron vasitələr
- Milli radiomonitorinq şəbəkəsi yaradılır
- Simsiz telefon Naxçıvanın 80%-dən çox ərazisini əhatə edir
- ABŞ-ın Dövlət katibinin köməkçisi “BakuTel” sərgisində iştirak edəcək
- Rabitə üzrə Qara Dəniz və Xəzər Tənzimləyici Konfransı başa çatdı
- “Amerika və Azərbaycan üçün biznes imkanları”
- Azərbaycan kibercinayətkarlıq üzrə beynəlxalq konfransda təmsil olunub
- Bakının elektronlaşdırılması başa çatdı