12px13px15px17px
Tarix:14/04/12

Paytaxtda əhaliyə göstərilən rabitə xidmətlərinin keyfiyyəti yoxlanılır

Bakı Telefon Rabitəsi İstehsalat Birliyi vətəndaşlara göstərilən xidmət mədəniyyətinin daha da yüksəldilməsi məqsədilə telefon qovşaqlarında yenidən monitorinqlərə başlayıb. Bu barədə birlikdən verilən məlumatda bildirilir. Məlumatda qeyd edilir ki, məqsəd əməkdaşların iş davranışlarını müşahidə etmək və vətəndaşlarla canlı söhbətlər təşkil etməkdir.

Bundan əlavə telefonla mənzillərə zənglər olunaraq onlara göstərilən xidmətlərlə bağlı söhbətlər aparılaraq nəticələr təhlil olunacaq. Monitorinqlərin davamlı olaraq aparılması nəticəsində qarşıya çıxan nöqsan və çatışmazlıqlar aradan qaldırılır ki, bu da vətəndaşların razılığı ilə qarşılanır.




Baxış sayı: 1708

© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdır

Facebook Google Favorites.Live BobrDobr Delicious Twitter Propeller Diigo Yahoo Memori MoeMesto






29 Mart 2024

28 03 2024