12px13px15px17px
Tarix:17/05/12

“General Motors” “Facebook” ilə əməkdaşlıqdan imtina edib

"General Motors" (GM) avtomobil konserni "Facebook"la əməkdaşlıqdan imtina edib. Hər il sosial şəbəkədə reklama təxminən 10 milyon dollar xərcləmiş şirkət  "Facebook"da yerləşdirilmiş bütün elanlarını çıxarmağa qərar verib. Belə qərarın qəbul edilməsinə elanların aşağı effektivliyi səbəb olub.

"İCTnews.az" elektron xəbər xidməti "vesti.ru" saytına istinadən  bildirir ki, "GM" reklam büdcəsinin həcminə görə ABŞ-da üçüncü şirkətdir. Hər il reklama təxminən 3 milyard dollar xərcləyən avtoistehsalçı "Facebook" sosial şəbəkəsi ilə 2008-ci ildən bəri  əməkdaşlıq edirdi.

Qeyd edim ki, "GM" öz məhsulunu sosial şəbəkədə tanıtmağa davam edəcək, lakin bunu pulsuz, məsələn, brendlərin səhifələrini dəstəkləməklə həyata keçirəcək.





EMİL




Baxış sayı: 815

© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdır

Facebook Google Favorites.Live BobrDobr Delicious Twitter Propeller Diigo Yahoo Memori MoeMesto






24 Fevral 2020

24/02/20
Robot ilk dəfə mikrocərrahiyyə əməliyyatı keçirib

Niderlandlı alimlər tərəfindən təqdim edilmiş robot ilk dəfə uğurlu mikrocərrahiyyə əməliyyatı keçirib

24/02/20
Ştutqart Aeroportunda ekzoskeletlər yükdaşıyanlara kömək edəcək (VİDEO)

Almaniyanın Ştutqart Aeroportunda xüsusi ekzoskeletlər yükdaşıyanların istifadəsinə verilib.

24/02/20
Avropa İttifaqında süni intellekt sahəsinin tənzimlənməsi üzrə plan hazırlanıb

Avropa Komissiyası süni intellekt sənayesi üçün tənzimləyici norma və tələblərin yaradılması üzrə plan tə

24/02/20
Ən sürətli internet hansı ölkədədir?

“WebsiteToolTester” şirkəti hesabat dərc edərək ən sürətli internetin olduğu dünya ölkələrinin siyahısını

23 02 2020