12px13px15px17px
Tarix:11/07/11

“LinkedIn” professional sosial şəbəkəsi “MySpace”-ni ötüb

“ComScore” monitorinq şirkətinin dərc etdiyi məlumatlara əsasən, işçi və işə götürənlər üçün “LinkedIn” peşəkar sosial şəbəkəsi ziyarətçilərin sayına görə “Facebook”dan sonra ABŞ-da ikinci ən məşhur şəbəkə olub. “ComScore” qeyd edib ki, “LinkedIn” keçən ay “MySpace” sosial şəbəkəsini ziyarətçilərin sayına görə keçib.
İyun ayının nəticəsinə görə, “LinkedIn” resursuna 33,9 milyon unikal ziyarətçi daxil olub, bu da keçənilki analoji dövr göstəricilərindən 63% çoxdur.
“MySpace” 1 il ərzində ziyarətçilərin yarısını itirib və iyun ayının nəticəsinə görə, bu resursa 33,5 milyon insan daxil olub. “Facebook” iyun ayında 160,9 milyon insan ziyarəti ilə lider olaraq qalır ki, bu da keçənilki nəticədən 14% çoxdur. ABŞ-da dördüncü ən böyük sosial şəbəkə 30.6 milyon istifadəçi ilə “Twitter” sayılır. Bir il ərzində bu göstərici 31% yaxşılaşıb.
Qeyd edək ki, “MySpace” təxminən 2 həftə əvvəl 35 milyon dollara “Specific Media” reklam şirkətinə satılıb. Məlumat üçün bildirək ki, satıcı qismində 2005-ci ildə “MySpace” sosial şəbəkəsi üçün 580 milyon dollar ödəmiş News Corp çıxış edib.



Baxış sayı: 1662

© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdır

Facebook Google Favorites.Live BobrDobr Delicious Twitter Propeller Diigo Yahoo Memori MoeMesto






18 Aprel 2024

17 04 2024