Tarix:06/06/12
“İCTnews.az” elektron xəbər xidməti “mincom.gov.az” saytına istinadən bildirir ki, bu alqı-satqı sayəsində “Oracle” “bulud servisləri”ni istifadəçilərin rəyini nəzərə alan daha səmərəli marketinq kampaniyalarının təşkili üzrə həllərlə artıra biləcək.
“Collective İntellect”in müştəriləri arasında “Unilever”, “Pepsi”, “Siemens”, “Hasbro”, “Walmart” və s. şirkətlərin adını çəkmək olar.
“Oracle” sosial şəbəkələrin monitorinqi üçün alətlər yaradıcısını alır
İri proqram təminatı tərtibatçılarından biri “Oracle” şirkəti müştərilərə “Facebook” və “Twitter” sosial resurslarında onların brendi ilə əlaqədar ictimai fikrin monitorinqi üçün həllər təklif edən “Collective İntellect” korporasiyasını alır. Satınalmanın məbləği açıqlanmır.“İCTnews.az” elektron xəbər xidməti “mincom.gov.az” saytına istinadən bildirir ki, bu alqı-satqı sayəsində “Oracle” “bulud servisləri”ni istifadəçilərin rəyini nəzərə alan daha səmərəli marketinq kampaniyalarının təşkili üzrə həllərlə artıra biləcək.
“Collective İntellect”in müştəriləri arasında “Unilever”, “Pepsi”, “Siemens”, “Hasbro”, “Walmart” və s. şirkətlərin adını çəkmək olar.
Baxış sayı: 1393
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- İqlim dəyişiklikləri Wi-Fi texnologiyasının işinə təsir edə bilər
- Gəncədə bütün internet provayderləri üçün bərabər şərait yaradılıb
- Regionlarda İP TV xidməti genişlənir
- BTRİB CDMA abunəçilərinin sayını 20 minə çatdıracaq
- Regionlarda da kommunal haqlar internetlə ödəniləcək
- Androidin bazardakı payı azalıb
- Mobil Göz Klinikası yaradıldı
- Erik Şmidt təəccübləndirdi
- “Samsung”un başı məhkəmə çəkişmələrindən açılmır
- Nokia uğursuzluğunun səbəbin açıqlayıb
- Social.com domeni hərraca çıxarılır
- “Tələbələrin İKT biliklərinin artırılması”
- “Apple” iCloud musiqi xidmətini işə salır
- “Foxconn” zavodu istehsalı bərpa edib
- “Kingston” sərt disk istehsalını artırır