Tarix:06/08/12
"ICTnews.az" elektron xəbər xidməti "cnews.ru" saytına istinadən bildirir ki, ABŞ-da 2012-ci ildə mobil internetdə reklama çəkilmiş xərclərin həcmi ilk dəfə olaraq bu göstərici üzrə digər ölkələri ötəcək. "EMarketer" mütəxəssislərinin məlumatlarına əsasən, bütövlükdə 1 il ərzində internetdə mobil reklama çəkilmiş xərclərin həcmi 6,43 milyard dollar təşkil edəcək.
Rusiyada 2012-ci ildə mobil reklam bazarının həcmi 85 faiz artaraq 37 milyon dollar təşkil edəcək. 2010-cu il ərzində bu bazarda artım 100 faiz, 2011-ci ildə isə 66,7 faiz təşkil edib.
Yaponiya ötən illər ərzində mobil reklama çəkilmiş xərclərin həcmi üzrə ən böyük bazar olub; bu bazarın həcmi 2011-ci ildə 1,36 milyard dollar təşkil edib.
Asiya-Sakit okean regionu mobil reklam sahəsində əvvəlki kimi güclü bazar olaraq qalır və bu istiqamət üzrə Avropa ölkələrini əhəmiyyətli dərəcədə qabaqlayır. "EMarketer" sirkətinin proqnozuna əsasən, 2012-ci ildə Asiya-Sakit okean regionunda mobil reklama çəkilmiş xərclər 2,56 milyard dollara çatacaq, halbuki Qərbi və Şərqi Avropa ölkələrində xərclərin həcmi yalnız müvafiq olaraq 1,3 milyard və 121,1 milyon dollar təşkil edəcək.
EMİL
Bu il Rusiyada mobil reklam bazarının həcmi 85 faiz artacaq
"EMarketer" tədqiqat şirkətinin yeni proqnozuna əsasən, 2012-ci ildə Rusiyada mobil reklam bazarının həcmi 85 faiz artaraq 37 milyon dollar təşkil edəcək və 2015-ci ilədək onun həcmi artıq 111,2 milyon dollar təşkil etməlidir."ICTnews.az" elektron xəbər xidməti "cnews.ru" saytına istinadən bildirir ki, ABŞ-da 2012-ci ildə mobil internetdə reklama çəkilmiş xərclərin həcmi ilk dəfə olaraq bu göstərici üzrə digər ölkələri ötəcək. "EMarketer" mütəxəssislərinin məlumatlarına əsasən, bütövlükdə 1 il ərzində internetdə mobil reklama çəkilmiş xərclərin həcmi 6,43 milyard dollar təşkil edəcək.
Rusiyada 2012-ci ildə mobil reklam bazarının həcmi 85 faiz artaraq 37 milyon dollar təşkil edəcək. 2010-cu il ərzində bu bazarda artım 100 faiz, 2011-ci ildə isə 66,7 faiz təşkil edib.
Yaponiya ötən illər ərzində mobil reklama çəkilmiş xərclərin həcmi üzrə ən böyük bazar olub; bu bazarın həcmi 2011-ci ildə 1,36 milyard dollar təşkil edib.
Asiya-Sakit okean regionu mobil reklam sahəsində əvvəlki kimi güclü bazar olaraq qalır və bu istiqamət üzrə Avropa ölkələrini əhəmiyyətli dərəcədə qabaqlayır. "EMarketer" sirkətinin proqnozuna əsasən, 2012-ci ildə Asiya-Sakit okean regionunda mobil reklama çəkilmiş xərclər 2,56 milyard dollara çatacaq, halbuki Qərbi və Şərqi Avropa ölkələrində xərclərin həcmi yalnız müvafiq olaraq 1,3 milyard və 121,1 milyon dollar təşkil edəcək.
EMİL
Baxış sayı: 782
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- İqlim dəyişiklikləri Wi-Fi texnologiyasının işinə təsir edə bilər
- Gəncədə bütün internet provayderləri üçün bərabər şərait yaradılıb
- Regionlarda İP TV xidməti genişlənir
- BTRİB CDMA abunəçilərinin sayını 20 minə çatdıracaq
- Regionlarda da kommunal haqlar internetlə ödəniləcək
- Androidin bazardakı payı azalıb
- Mobil Göz Klinikası yaradıldı
- Erik Şmidt təəccübləndirdi
- “Samsung”un başı məhkəmə çəkişmələrindən açılmır
- Nokia uğursuzluğunun səbəbin açıqlayıb
- Social.com domeni hərraca çıxarılır
- “Tələbələrin İKT biliklərinin artırılması”
- “Apple” iCloud musiqi xidmətini işə salır
- “Foxconn” zavodu istehsalı bərpa edib
- “Kingston” sərt disk istehsalını artırır