Tarix:08/08/12
“SAZZ 4G” müştəri xidmətlərinin yaydığı məlumata əsasən, problemi özü aradan qaldıra bilməyənlər ya “191”-ə zəng edərək bu barədə xəbərdarlıq etsinlər, ya da login və nömrələrini şirkətin “Facebook” səhifəsinə yazsınlar. Şirkət yaranan narahatçılığa görə abunəçilərindən üzr istəyib.
RƏVAN
“SAZZ” abunəçiləri problemlə üzləşib
“SAZZ” şirkəti “WiMAX” sertifikasiyasını yeniləyib. Lakin bu proses zamanı bəzi abunəçilər problemlə üzləşib. Şirkətdən verilən məlumata görə, bu zaman “4G” abunəçilərinin login və parolu silinib. Bu hal xüsusilə “İX 320P” modem işlədən müştərilərdə baş verib.“SAZZ 4G” müştəri xidmətlərinin yaydığı məlumata əsasən, problemi özü aradan qaldıra bilməyənlər ya “191”-ə zəng edərək bu barədə xəbərdarlıq etsinlər, ya da login və nömrələrini şirkətin “Facebook” səhifəsinə yazsınlar. Şirkət yaranan narahatçılığa görə abunəçilərindən üzr istəyib.
RƏVAN
Baxış sayı: 1403
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- "Netty"nin qalibləri bəlli oldu
- Microsoft Ballmerdən razıdır
- Cəzalı sürücülər haqqında məlumatlar internetdə yerləşdiriləcək
- “Google”: Chrome OS planşetlər üçün nəzərdə tutulmayıb
- İnternet-istifadəçilərin sayı planet əhalisinin 40%-ni təşkil edəcək
- Twitter foto xidmət istifadəyə verir
- Məktəblilərin internet təhlükəsizliyi
- 3 İT nəhəngindən sayt yaratmaq istəyənlərə töhfə
- Dünyada 55 milyondan artıq Xbox 360 satılıb
- Disney yeni sayt istifadəyə verib
- Suriyada internet böhranına son verildi
- “Apple” şirkəti “Microsoft” və “İntel”dən daha dəyərlidir
- Bakı və Abşeronda WİMAX şəbəkəsi genişləndirilir
- Dövlət qurumlarına elektron portallarında dəyişikliklər edilməsi tövsiyə olunub
- Şəbəkədə olan saytların sayı 346 milyonu keçib