Tarix:24/09/12
ABŞ-ın “Socialbakers” şirkətinin apardığı araşdırma göstərib ki, bu ilin aprel-iyun aylarında “Azercell” şirkəti rəsmi “Facebook” səhifəsində istifadəçilərin verdiyi sualların 89,66 faizini cavablandırıb. Bu aktivliyinə görə şirkət “Socialbakers” tərəfindən “Socially devoted” sertifikatına layiq görülüb.
Azərbaycanın mobil bazarında liderlik edən “Azercell” hər bir sahədə üstün olmağa, abunəçilərinə son texnologiyalara əsasən müxtəlif onlayn xidmətlər təklif edir. Bir neçə ildir ki, Azərbaycanda ən populyar sosial şəbəkə olan “Facebook”da “Azercell”in rəsmi səhifəsi fəaliyyət göstərir. Burada “Azercell”in tətbiq etdiyi yeniliklər, tarif və kampaniyalar, keçirilən sosial layihələr və xidmətlər haqqında ən son xəbərləri almaq mümkündür.
Şirkət sosial şəbəkə istifadəçiləri üçün müxtəlif müsabiqələr, əyləncəli viktorinalar, müxtəlif aksiyalar da təşkil edir, qaliblərə müxtəlif hədiyyələr təqdim olunur. “Facebook” səhifəsində həm də şirkətin keçirdiyi müxtəlif mədəni layihələrə biletlər qazanmaq mümkündür.
Onu da qeyd edək ki, regionda ilk dəfə olaraq məhz “Azercell” öz “Facebook” səhifəsində Sosial Müştəri Xidmətlərini istifadəyə verib. Bu xidmət vasitəsilə abonentlər onları maraqlandıran suallara cavab tapır, problemlərini həll edir, müəyyən əməliyyatları reallaşdırırlar.
“Azercell” “Facebook”dakı aktiv fəaliyyətinə görə “Socially Devoted” sertifikatına layiq görülüb
“Azercell Telekom” MMC-nin sosial şəbəkələrdə aktiv fəaliyyəti beynəlxalq səviyyədə tanınıb. Sosial medianın monitorinqini keçirən nüfuzlu “Socialbakers” tədqiqat mərkəzi bu fəaliyyətinə görə mobil operatoru xüsusi sertifikata layiq görüb.ABŞ-ın “Socialbakers” şirkətinin apardığı araşdırma göstərib ki, bu ilin aprel-iyun aylarında “Azercell” şirkəti rəsmi “Facebook” səhifəsində istifadəçilərin verdiyi sualların 89,66 faizini cavablandırıb. Bu aktivliyinə görə şirkət “Socialbakers” tərəfindən “Socially devoted” sertifikatına layiq görülüb.
Azərbaycanın mobil bazarında liderlik edən “Azercell” hər bir sahədə üstün olmağa, abunəçilərinə son texnologiyalara əsasən müxtəlif onlayn xidmətlər təklif edir. Bir neçə ildir ki, Azərbaycanda ən populyar sosial şəbəkə olan “Facebook”da “Azercell”in rəsmi səhifəsi fəaliyyət göstərir. Burada “Azercell”in tətbiq etdiyi yeniliklər, tarif və kampaniyalar, keçirilən sosial layihələr və xidmətlər haqqında ən son xəbərləri almaq mümkündür.
Şirkət sosial şəbəkə istifadəçiləri üçün müxtəlif müsabiqələr, əyləncəli viktorinalar, müxtəlif aksiyalar da təşkil edir, qaliblərə müxtəlif hədiyyələr təqdim olunur. “Facebook” səhifəsində həm də şirkətin keçirdiyi müxtəlif mədəni layihələrə biletlər qazanmaq mümkündür.
Onu da qeyd edək ki, regionda ilk dəfə olaraq məhz “Azercell” öz “Facebook” səhifəsində Sosial Müştəri Xidmətlərini istifadəyə verib. Bu xidmət vasitəsilə abonentlər onları maraqlandıran suallara cavab tapır, problemlərini həll edir, müəyyən əməliyyatları reallaşdırırlar.
Baxış sayı: 1229
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- İqlim dəyişiklikləri Wi-Fi texnologiyasının işinə təsir edə bilər
- Gəncədə bütün internet provayderləri üçün bərabər şərait yaradılıb
- Regionlarda İP TV xidməti genişlənir
- BTRİB CDMA abunəçilərinin sayını 20 minə çatdıracaq
- Regionlarda da kommunal haqlar internetlə ödəniləcək
- Androidin bazardakı payı azalıb
- Mobil Göz Klinikası yaradıldı
- Erik Şmidt təəccübləndirdi
- “Samsung”un başı məhkəmə çəkişmələrindən açılmır
- Nokia uğursuzluğunun səbəbin açıqlayıb
- Social.com domeni hərraca çıxarılır
- “Tələbələrin İKT biliklərinin artırılması”
- “Apple” iCloud musiqi xidmətini işə salır
- “Foxconn” zavodu istehsalı bərpa edib
- “Kingston” sərt disk istehsalını artırır