Tarix:16/10/12
Xatırladaq ki, Rabitə və İnformasiya Texnologiyaları Nazirliyinin (RİTN) Məlumat Hesablama Mərkəzi (MHM) tərəfindən hazırlanan elektron xidmət sayəsində vətəndaşlar “Elektron hökumət” portalına daha rahat vasitələrlə daxil ola bilirlər.
Hazırda portaldan istifadə etmək istəyən vətəndaş ona kod və parolun verilməsi üçün elektron qaydada müraciət edir ki, bu prosesdə də şəxsiyyət vəsiqəsi ilə yanaşı, vətəndaşın öz adına olan mobil telefon nömrəsi və ümumvətəndaşlıq pasportu (xarici pasport), sürücülük vəsiqəsi, Dövlət Sosial Sığorta Şəhadətnaməsi kimi müvafiq sənədlərin birindən istifadə olunur.
Sözügedən sənədlər elektron ərizə ilə müraciət zamanı vətəndaşla bağlı məlumatların düzgünlüyünü, həqiqiliyini yoxlamaq üçün dəqiqləşdirmə aparılmasına, bu məlumatların sistem tərəfindən yoxlanmasına - identifikasiya edilməsinə yaranan ehtiyacın aradan qaldırılmasına xidmət edir və vətəndaşın fiziki identifikasiyasına ehtiyac qalmır. “Elektron hökumət” (www.e-gov.az) portalına daxilolma vasitələrinin sadələşdirilməsi vətəndaşın elektron xidmətlərdən istifadəsində rahatlığı təmin etmək, ona əlavə vaxt qazandırmaq məqsədi daşıyır.
HƏQİQƏT
“Elektron hökumət”ə (www.e-gov.az) daxilolma vasitələrinin sadələşdirilməsi istifadəçilərin portala marağını artırır
“Elektron hökumət”ə (http://www.e-gov.az/) daxilolma vasitələrinin sadələşdirilməsi istifadəçilərin portala marağını artırıb. Belə ki, cari ilin oktyabrın 8-dən oktyabrın 15-nə qədər olan müddətdə “http://www.e-gov.az/” portalında 197 nəfər qeydiyyatdan keçib. Qeydiyyatdan keçənlərin 119-u aktivasiya olunub. Həmin müddətdə qeydiyyatdan keçənlərin 78-i isə aktivasiya olunmayanların payına düşür.Xatırladaq ki, Rabitə və İnformasiya Texnologiyaları Nazirliyinin (RİTN) Məlumat Hesablama Mərkəzi (MHM) tərəfindən hazırlanan elektron xidmət sayəsində vətəndaşlar “Elektron hökumət” portalına daha rahat vasitələrlə daxil ola bilirlər.
Hazırda portaldan istifadə etmək istəyən vətəndaş ona kod və parolun verilməsi üçün elektron qaydada müraciət edir ki, bu prosesdə də şəxsiyyət vəsiqəsi ilə yanaşı, vətəndaşın öz adına olan mobil telefon nömrəsi və ümumvətəndaşlıq pasportu (xarici pasport), sürücülük vəsiqəsi, Dövlət Sosial Sığorta Şəhadətnaməsi kimi müvafiq sənədlərin birindən istifadə olunur.
Sözügedən sənədlər elektron ərizə ilə müraciət zamanı vətəndaşla bağlı məlumatların düzgünlüyünü, həqiqiliyini yoxlamaq üçün dəqiqləşdirmə aparılmasına, bu məlumatların sistem tərəfindən yoxlanmasına - identifikasiya edilməsinə yaranan ehtiyacın aradan qaldırılmasına xidmət edir və vətəndaşın fiziki identifikasiyasına ehtiyac qalmır. “Elektron hökumət” (www.e-gov.az) portalına daxilolma vasitələrinin sadələşdirilməsi vətəndaşın elektron xidmətlərdən istifadəsində rahatlığı təmin etmək, ona əlavə vaxt qazandırmaq məqsədi daşıyır.
HƏQİQƏT
Baxış sayı: 6643
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- Azərbaycanda telefon şəbəkəsinin tam elektronlaşdırılması vaxt hesabı ilə edilən ödəniş sisteminin tətbiqini tezləşdirə bilər
- Ermənilərin peykimiz haqda iddiaları əsassızdır
- Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı
- RİTN-də dövlət orqanlarının elektron xidmətlər göstərməsi müzakirə olunub
- “Microsoft” şirkəti ilə saziş imzalanıb
- Bakıda yeni universal taksofonlar qurulacaq
- “AzDataKom” şəbəkəsinin qurulması başa çatmaq üzrədir
- Qediyyatdan keçməyən radioelektron vasitələr
- Milli radiomonitorinq şəbəkəsi yaradılır
- Simsiz telefon Naxçıvanın 80%-dən çox ərazisini əhatə edir
- ABŞ-ın Dövlət katibinin köməkçisi “BakuTel” sərgisində iştirak edəcək
- Rabitə üzrə Qara Dəniz və Xəzər Tənzimləyici Konfransı başa çatdı
- “Amerika və Azərbaycan üçün biznes imkanları”
- Azərbaycan kibercinayətkarlıq üzrə beynəlxalq konfransda təmsil olunub
- Bakının elektronlaşdırılması başa çatdı