Tarix:07/12/12
Müqayisə üçün qeyd edək ki, 2011-ci ilin dekabrında mobil tətbiqlərə sərf edilən vaxt təxminən 94 dəqiqə, 2010-cu ilin müvafiq ayında isə 66 dəqiqə təşkil edib. “ICTnews.az” elektron xəbər xidməti “vesti.ru” saytına istinadən bildirir ki, eyni sözləri fərdi kompüter barəsində demək olmaz.
Ötən il ABŞ sakinləri "stasionar" internetdə gün ərzində 72 dəqiqə vaxt keçiriblər və cari ildə bu göstərici 70 dəqiqəyə bərabərdir. Televiziya kanalları da mobil telefonlarla rəqabətdən “əziyyət çəkir”. “Flurry” şirkətinin məlumatına görə, orta statistik amerikalı gün ərzində televizora 168 dəqiqə baxır. "Biz planşet və smartfonlara quraşdırılmış mobil tətbiqlərin ənənəvi televiziya kanalları ilə güclü rəqabətə girəcəyindən tam əminik" – “Flurry” şirkətinin direktoru Saymon Xələf bildirib.
O, investorların mobil tətbiqlərin inkişafına həvəssiz pul yatırmasından heç də razı olmadığını bildirib. Saymonun fikrincə, onlar "qızıl şansı əldən verirlər". “Twitter” və “Foursquare” investoru Fred Uilson bildirib ki, mobil bazar sektoru artıq yaxın gələcəkdə fərdi kompüteri üstələyəcək.
"Mobil bazar sürətli templə inkişaf edir, lakin mobil startaplar auditoriya toplamaqda çətinlik çəkirlər. Bu isə bir çoxlarını narahat edir" - Uilson bildirib.
EMİL
Mobil bazar sektoru yaxın gələcəkdə fərdi kompüterləri kölgədə qoyacaq
İstifadəçilər 2 il bundan əvvəllə müqayisədə mobil tətbiqlərə təxminən 2 dəfə daha çox vaxt ayırırlar. “Flurry” analitik şirkətinin məlumatına əsasən, amerikalılar hazırda mobil tətbiqlərə gün ərzində orta hesabla 127 dəqiqə vaxt sərf edirlər.Müqayisə üçün qeyd edək ki, 2011-ci ilin dekabrında mobil tətbiqlərə sərf edilən vaxt təxminən 94 dəqiqə, 2010-cu ilin müvafiq ayında isə 66 dəqiqə təşkil edib. “ICTnews.az” elektron xəbər xidməti “vesti.ru” saytına istinadən bildirir ki, eyni sözləri fərdi kompüter barəsində demək olmaz.
Ötən il ABŞ sakinləri "stasionar" internetdə gün ərzində 72 dəqiqə vaxt keçiriblər və cari ildə bu göstərici 70 dəqiqəyə bərabərdir. Televiziya kanalları da mobil telefonlarla rəqabətdən “əziyyət çəkir”. “Flurry” şirkətinin məlumatına görə, orta statistik amerikalı gün ərzində televizora 168 dəqiqə baxır. "Biz planşet və smartfonlara quraşdırılmış mobil tətbiqlərin ənənəvi televiziya kanalları ilə güclü rəqabətə girəcəyindən tam əminik" – “Flurry” şirkətinin direktoru Saymon Xələf bildirib.
O, investorların mobil tətbiqlərin inkişafına həvəssiz pul yatırmasından heç də razı olmadığını bildirib. Saymonun fikrincə, onlar "qızıl şansı əldən verirlər". “Twitter” və “Foursquare” investoru Fred Uilson bildirib ki, mobil bazar sektoru artıq yaxın gələcəkdə fərdi kompüteri üstələyəcək.
"Mobil bazar sürətli templə inkişaf edir, lakin mobil startaplar auditoriya toplamaqda çətinlik çəkirlər. Bu isə bir çoxlarını narahat edir" - Uilson bildirib.
EMİL
Baxış sayı: 711
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- İqlim dəyişiklikləri Wi-Fi texnologiyasının işinə təsir edə bilər
- Gəncədə bütün internet provayderləri üçün bərabər şərait yaradılıb
- Regionlarda İP TV xidməti genişlənir
- BTRİB CDMA abunəçilərinin sayını 20 minə çatdıracaq
- Regionlarda da kommunal haqlar internetlə ödəniləcək
- Androidin bazardakı payı azalıb
- Mobil Göz Klinikası yaradıldı
- Erik Şmidt təəccübləndirdi
- “Samsung”un başı məhkəmə çəkişmələrindən açılmır
- Nokia uğursuzluğunun səbəbin açıqlayıb
- Social.com domeni hərraca çıxarılır
- “Tələbələrin İKT biliklərinin artırılması”
- “Apple” iCloud musiqi xidmətini işə salır
- “Foxconn” zavodu istehsalı bərpa edib
- “Kingston” sərt disk istehsalını artırır