Tarix:08/01/13
MHM bildirir ki, bu müddət ərzində ən çox istifadə olunan Әdliyyə Nazirliyinin əhaliyə təqdim etdiyi «Adın mənası» e-xidmətidir. İstifadəçilər bu xidmətdən 672 dəfə yararlanıblar. İkinci ən çox istifadə olunan e-xidmət Rabitə və İnformasiya Texnologiyaları Nazirliyinin təqdim etdiyi «Cari danışıqlar üzrə borcdur» (PİN-ə görə). Bundan da 613 nəfər istifadə edib. Üçüncü yerdə isə Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun «Sığortaolunanlar tərəfindən məlumatların əldə edilməsi» e-xidmətidir ki, bundan da 600 dəfə yararlanılıb.
Daxili İşlər Nazirliyi «PİN-ə görə fərdi məlumatların axtarışı» (427), Təhsil Nazirliyinin «Diplom haqqında məlumatlar» (356) e-xidmətləri də müvafiq sıralama ilə 4-cü və 5-ci yerlərdə dayanır.
RİTN-in «Telefon üzrə ətraflı məlumat» (316), «Qəbzlər üzrə borc (PİN-ə görə)» (297), «ADSL-ə qoşulma/imtina» (274) və Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun «Pensiyaçı tərəfindən məlumatların əldə edilməsi» (268) xidmətləri də ən çox istifadə olunan e-xidmətlər sırasındadır.
SEYMUR
Ən çox istifadə olunan e-xidmətlərin siyahısı açıqlandı
Rabitə və İnformasiya Texnologiyaları Nazirliyinin (RİTN) Məlumat Hesablama Mərkəzi (MHM)"Elektron hökumәt" portalı vasitәsilә әn çox istifadә olunan elektron xidmәtlәrin siyahısını açıqlayıb. "ICTnews" elektron xəbər xidmətinin məlumatına görə, siyahı 01.12.2012-dən 25.12.2012-ci il tarixinә qədər olan dövrü əhatə edir.MHM bildirir ki, bu müddət ərzində ən çox istifadə olunan Әdliyyə Nazirliyinin əhaliyə təqdim etdiyi «Adın mənası» e-xidmətidir. İstifadəçilər bu xidmətdən 672 dəfə yararlanıblar. İkinci ən çox istifadə olunan e-xidmət Rabitə və İnformasiya Texnologiyaları Nazirliyinin təqdim etdiyi «Cari danışıqlar üzrə borcdur» (PİN-ə görə). Bundan da 613 nəfər istifadə edib. Üçüncü yerdə isə Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun «Sığortaolunanlar tərəfindən məlumatların əldə edilməsi» e-xidmətidir ki, bundan da 600 dəfə yararlanılıb.
Daxili İşlər Nazirliyi «PİN-ə görə fərdi məlumatların axtarışı» (427), Təhsil Nazirliyinin «Diplom haqqında məlumatlar» (356) e-xidmətləri də müvafiq sıralama ilə 4-cü və 5-ci yerlərdə dayanır.
RİTN-in «Telefon üzrə ətraflı məlumat» (316), «Qəbzlər üzrə borc (PİN-ə görə)» (297), «ADSL-ə qoşulma/imtina» (274) və Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun «Pensiyaçı tərəfindən məlumatların əldə edilməsi» (268) xidmətləri də ən çox istifadə olunan e-xidmətlər sırasındadır.
SEYMUR
Baxış sayı: 934
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- İqlim dəyişiklikləri Wi-Fi texnologiyasının işinə təsir edə bilər
- Gəncədə bütün internet provayderləri üçün bərabər şərait yaradılıb
- Regionlarda İP TV xidməti genişlənir
- BTRİB CDMA abunəçilərinin sayını 20 minə çatdıracaq
- Regionlarda da kommunal haqlar internetlə ödəniləcək
- Androidin bazardakı payı azalıb
- Mobil Göz Klinikası yaradıldı
- Erik Şmidt təəccübləndirdi
- “Samsung”un başı məhkəmə çəkişmələrindən açılmır
- Nokia uğursuzluğunun səbəbin açıqlayıb
- Social.com domeni hərraca çıxarılır
- “Tələbələrin İKT biliklərinin artırılması”
- “Apple” iCloud musiqi xidmətini işə salır
- “Foxconn” zavodu istehsalı bərpa edib
- “Kingston” sərt disk istehsalını artırır