Tarix:07/08/13
İnternetin televiziyanın əleyhinə olması ilə bağlı tez-tez fikirlər səslənir. Lakin aparılmış yeni araşdırma göstərib ki, “Twitter” mikrobloqlar servisi televiziya verilişlərinin reytinqinin artırılmasında güclü vasitə ola bilər.
Belə ki, “Nielsen” analitik agentliyi bir sıra digər məlumatlarla yanaşı, bu faktı da sübut edən araşdırmanı dərc edib. Tədqiqat nəticəsində aydın olub ki, əksər insanlar televizoru seyr edən zaman “Twitter”ə daxil olurlar. Sosial şəbəkədə edilən şərhlər efir zamanı proqramların reytinqini kəskin artıra bilər.
“Twitter”in dərhal insanları səfərbər etmək bacarığını nəzərə alaraq şəbəkənin reklam meydançası dəfələrlə artıb. Analitiklər müəyyən ediblər ki, “Twitter”in televiziya verilişlərinin əhəmiyyətli statistik göstəricilərinə təsiri 29 faiz təşkil edir. Servis daha çox müxtəlif şouların reytinq qazanmasına kömək edir.
Bununla belə, sənaye nümayəndələrinin heç də hamısı mikrobloqların onlar üçün faydalı olmasını düşünmürlər. ”Twitter” bizim reytinqimizi müəyyən qədər artıra bilər. Bundan sonra servisdə edilən şərhlərin sayı auditoriyanın artmasına səbəb olmur”, - “AllThingsDigital” nəşrinə təcrübəli televiziya menecerlərindən biri bildirib, - “Vesti www.vesti.ru” yazır.
Araşdırma: “Twitter” televiziya üçün faydalıdır
İnternetin televiziyanın əleyhinə olması ilə bağlı tez-tez fikirlər səslənir. Lakin aparılmış yeni araşdırma göstərib ki, “Twitter” mikrobloqlar servisi televiziya verilişlərinin reytinqinin artırılmasında güclü vasitə ola bilər.
Belə ki, “Nielsen” analitik agentliyi bir sıra digər məlumatlarla yanaşı, bu faktı da sübut edən araşdırmanı dərc edib. Tədqiqat nəticəsində aydın olub ki, əksər insanlar televizoru seyr edən zaman “Twitter”ə daxil olurlar. Sosial şəbəkədə edilən şərhlər efir zamanı proqramların reytinqini kəskin artıra bilər.
“Twitter”in dərhal insanları səfərbər etmək bacarığını nəzərə alaraq şəbəkənin reklam meydançası dəfələrlə artıb. Analitiklər müəyyən ediblər ki, “Twitter”in televiziya verilişlərinin əhəmiyyətli statistik göstəricilərinə təsiri 29 faiz təşkil edir. Servis daha çox müxtəlif şouların reytinq qazanmasına kömək edir.
Bununla belə, sənaye nümayəndələrinin heç də hamısı mikrobloqların onlar üçün faydalı olmasını düşünmürlər. ”Twitter” bizim reytinqimizi müəyyən qədər artıra bilər. Bundan sonra servisdə edilən şərhlərin sayı auditoriyanın artmasına səbəb olmur”, - “AllThingsDigital” nəşrinə təcrübəli televiziya menecerlərindən biri bildirib, - “Vesti www.vesti.ru” yazır.
Baxış sayı: 636
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- "Netty"nin qalibləri bəlli oldu
- Microsoft Ballmerdən razıdır
- Cəzalı sürücülər haqqında məlumatlar internetdə yerləşdiriləcək
- “Google”: Chrome OS planşetlər üçün nəzərdə tutulmayıb
- İnternet-istifadəçilərin sayı planet əhalisinin 40%-ni təşkil edəcək
- Twitter foto xidmət istifadəyə verir
- Məktəblilərin internet təhlükəsizliyi
- 3 İT nəhəngindən sayt yaratmaq istəyənlərə töhfə
- Dünyada 55 milyondan artıq Xbox 360 satılıb
- Disney yeni sayt istifadəyə verib
- Suriyada internet böhranına son verildi
- “Apple” şirkəti “Microsoft” və “İntel”dən daha dəyərlidir
- Bakı və Abşeronda WİMAX şəbəkəsi genişləndirilir
- Dövlət qurumlarına elektron portallarında dəyişikliklər edilməsi tövsiyə olunub
- Şəbəkədə olan saytların sayı 346 milyonu keçib