Tarix:29/08/13
"Panasonic" şirkəti Yaponiyada smartfonlar bazarını tərk etmək qərarına gəlib və mobil rabitə baza stansiyalarının istehsalı üzrə bölməsi üçün alıcı axtarışındadır.
2014-cü ilin martınadək şirkət smartfonların buraxılışı üzrə qalmış yeganə fabrikində istehsalı tam dayandıracaq, lakin korporativ istehsalçılar üçün bir sıra modellərin, eləcə də xarici bazarlar üçün kənar istehsalçıların sifarişi ilə buraxılan aparatların tədarükünü davam etdirəcək. Eyni zamanda, adi telefonların istehsalı və onların daxili bazarda satışı da saxlanılacaq.
"Panasonic"in mobil rabitə baza stansiyalarının istehsalı üzrə biznesinə gəldikdə, şirkət potensial alıcıları, o cümlədən Finlandiyanın "Nokia" şirkətini bölməni satmaq niyyətində olması barədə məlumatlandırıb.
Ötən ay şirkət 2013-cü ilin aprel-iyununda mobil telefonların satışının kəskin azalmasını bildirib. Azalma qismən "Sony" və "Samsung" smartfonlarını böyük güzəştlərlə təklif etməyə başlayan Yaponiyanın nəhəng "NTT DoCoMo" mobil rabitə operatorunun bazar strategiyasının dəyişməsi ilə izah edilib, - "DailyComm www.dailycomm.ru" yazır.
Daha bir şirkət smartfonlar bazarını tərk edir
"Panasonic" şirkəti Yaponiyada smartfonlar bazarını tərk etmək qərarına gəlib və mobil rabitə baza stansiyalarının istehsalı üzrə bölməsi üçün alıcı axtarışındadır.
2014-cü ilin martınadək şirkət smartfonların buraxılışı üzrə qalmış yeganə fabrikində istehsalı tam dayandıracaq, lakin korporativ istehsalçılar üçün bir sıra modellərin, eləcə də xarici bazarlar üçün kənar istehsalçıların sifarişi ilə buraxılan aparatların tədarükünü davam etdirəcək. Eyni zamanda, adi telefonların istehsalı və onların daxili bazarda satışı da saxlanılacaq.
"Panasonic"in mobil rabitə baza stansiyalarının istehsalı üzrə biznesinə gəldikdə, şirkət potensial alıcıları, o cümlədən Finlandiyanın "Nokia" şirkətini bölməni satmaq niyyətində olması barədə məlumatlandırıb.
Ötən ay şirkət 2013-cü ilin aprel-iyununda mobil telefonların satışının kəskin azalmasını bildirib. Azalma qismən "Sony" və "Samsung" smartfonlarını böyük güzəştlərlə təklif etməyə başlayan Yaponiyanın nəhəng "NTT DoCoMo" mobil rabitə operatorunun bazar strategiyasının dəyişməsi ilə izah edilib, - "DailyComm www.dailycomm.ru" yazır.
Baxış sayı: 700
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- İqlim dəyişiklikləri Wi-Fi texnologiyasının işinə təsir edə bilər
- Gəncədə bütün internet provayderləri üçün bərabər şərait yaradılıb
- Regionlarda İP TV xidməti genişlənir
- BTRİB CDMA abunəçilərinin sayını 20 minə çatdıracaq
- Regionlarda da kommunal haqlar internetlə ödəniləcək
- Androidin bazardakı payı azalıb
- Mobil Göz Klinikası yaradıldı
- Erik Şmidt təəccübləndirdi
- “Samsung”un başı məhkəmə çəkişmələrindən açılmır
- Nokia uğursuzluğunun səbəbin açıqlayıb
- Social.com domeni hərraca çıxarılır
- “Tələbələrin İKT biliklərinin artırılması”
- “Apple” iCloud musiqi xidmətini işə salır
- “Foxconn” zavodu istehsalı bərpa edib
- “Kingston” sərt disk istehsalını artırır