Tarix:09/09/13
ABŞ-ın elektronika istehsalçısı “Apple” şirkəti Yaponiyanın nəhəng mobil operatoru “NTT DoCoMo” şirkəti ilə “iPhone” smartfonlarının bu ölkədə satışı ilə bağlı son sazişi imzalamağa yaxındır.
Bununla da “Apple” tərəfdaşlar sırasına Yaponiyanın son nəhəng operatorunu əlavə etmiş olacaq. Hazırda ABŞ istehsalçısı “SoftBank” və “KDDI” şirkətləri ilə saziş bağlayıb. “Apple”ın hələlik Asiyada razılığa gələ bilmədiyi yeganə operator abunəçi bazası 700 milyon nəfəri ötən Çinin "China Mobile” şirkətidir. Bu şirkətin abunəçilərinin sayı ABŞ və Qərbi Avropada yaşayan abunəçilərin ümumi sayından çoxdur.
“DoCoMo”nun dəstəyini qazanan “Apple” şirkəti “iPhone” və “iPad” modellərinin satış və mənfəətinin zəifləməsi fonunda vacib tərəfdaş əldə edir. Bundan başqa, şirkət Yaponiyanın paytaxtında “Apple Store” mağazasını da açmaq niyyətindədir. Son belə satış nöqtəsi Yaponiyada 2005-ci ildə açılıb.
“Credit Suisse Group AG” şirkətinin analitiki Hitosi Hayakavanın fikrincə, “Apple”ın Yaponiyada fəallığı ölkəyə hazırda bazar payı 40 faiz təşkil edən smartfonların nüfuz etməsini artıracaq.
“Apple” üçün 29 iyun 2013-cü ildə başa çatan üçüncü maliyyə rübündə şirkətin satış həcmi 35,3 milyard dollar təşkil edib ki, bunun da 2,54 milyard dolları Yaponiya bazarında aparılan işin nəticəsində əldə olunub, - “DailyComm” www.dailycomm.ru yazır.
“Apple” Yaponiya bazarını hədəf seçib
ABŞ-ın elektronika istehsalçısı “Apple” şirkəti Yaponiyanın nəhəng mobil operatoru “NTT DoCoMo” şirkəti ilə “iPhone” smartfonlarının bu ölkədə satışı ilə bağlı son sazişi imzalamağa yaxındır.
Bununla da “Apple” tərəfdaşlar sırasına Yaponiyanın son nəhəng operatorunu əlavə etmiş olacaq. Hazırda ABŞ istehsalçısı “SoftBank” və “KDDI” şirkətləri ilə saziş bağlayıb. “Apple”ın hələlik Asiyada razılığa gələ bilmədiyi yeganə operator abunəçi bazası 700 milyon nəfəri ötən Çinin "China Mobile” şirkətidir. Bu şirkətin abunəçilərinin sayı ABŞ və Qərbi Avropada yaşayan abunəçilərin ümumi sayından çoxdur.
“DoCoMo”nun dəstəyini qazanan “Apple” şirkəti “iPhone” və “iPad” modellərinin satış və mənfəətinin zəifləməsi fonunda vacib tərəfdaş əldə edir. Bundan başqa, şirkət Yaponiyanın paytaxtında “Apple Store” mağazasını da açmaq niyyətindədir. Son belə satış nöqtəsi Yaponiyada 2005-ci ildə açılıb.
“Credit Suisse Group AG” şirkətinin analitiki Hitosi Hayakavanın fikrincə, “Apple”ın Yaponiyada fəallığı ölkəyə hazırda bazar payı 40 faiz təşkil edən smartfonların nüfuz etməsini artıracaq.
“Apple” üçün 29 iyun 2013-cü ildə başa çatan üçüncü maliyyə rübündə şirkətin satış həcmi 35,3 milyard dollar təşkil edib ki, bunun da 2,54 milyard dolları Yaponiya bazarında aparılan işin nəticəsində əldə olunub, - “DailyComm” www.dailycomm.ru yazır.
Baxış sayı: 647
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- İqlim dəyişiklikləri Wi-Fi texnologiyasının işinə təsir edə bilər
- Gəncədə bütün internet provayderləri üçün bərabər şərait yaradılıb
- Regionlarda İP TV xidməti genişlənir
- BTRİB CDMA abunəçilərinin sayını 20 minə çatdıracaq
- Regionlarda da kommunal haqlar internetlə ödəniləcək
- Androidin bazardakı payı azalıb
- Mobil Göz Klinikası yaradıldı
- Erik Şmidt təəccübləndirdi
- “Samsung”un başı məhkəmə çəkişmələrindən açılmır
- Nokia uğursuzluğunun səbəbin açıqlayıb
- Social.com domeni hərraca çıxarılır
- “Tələbələrin İKT biliklərinin artırılması”
- “Apple” iCloud musiqi xidmətini işə salır
- “Foxconn” zavodu istehsalı bərpa edib
- “Kingston” sərt disk istehsalını artırır