Tarix:21/09/13
“Hewlett-Packard” şirkəti bu gün texniki servisinin imkanlarını, “SmartFriend” proqramının iş şəraitini yeniləyərək genişləndirib və artıq təkcə “Windows”, “Android”, “ChromeOS”, “MacOS” qurğularının problemlərini həll etmir, o həmçinin bu siyahıya “iPhone” və “iPad” iOS-qurğularını da əlavə edib.
“ICTnews” elektron xəbər xidmətinin “www.cybersecurity.ru” saytına istinadən verdiyi məlumata əsasən, “HP SmartFriend” servisinin istifadəçiləri şirkətə istənilən brend fərdi kompüterin və planşetin ekspert dəstəklənməsi üzrə xidmətlərin göstərilməsi üçün müraciət edə bilər", - deyə şirkətdən bildiriblər.
Öncə şirkət yalnız “HP”, “MAC” və digər vendorların fərdi kompüterlərinin texniki dəstəyini həyata keçirirdi. Bu servisin istifadəçiləri artıq şirkətə aparat təminatı, soft və ziyanverici kodlarla bağlı problemlərin həlli üçün müraciət edə bilərlər.
“HP” bəyan edib ki, onun əməkdaşları virusları ləğv etmək, kompüterin məhsuldarlığını artırmaq, proqram təminatı ilə problemləri həll etmək, kompüterləri simsiz və simli şəbəkələrə qoşmaq, qurğuların təhlükəsizliyini artırmaq kimi problemləri həll edə bilər.
Texniki dəstəyin qiyməti ayda 9,99 dollar təşkil edir.
Aynur Vəliyeva
“HP” şirkəti “Apple” şirkətinin “iPad” qurğusunun texniki dəstəyini təmin etməyə hazır olduğunu bildirib
“Hewlett-Packard” şirkəti bu gün texniki servisinin imkanlarını, “SmartFriend” proqramının iş şəraitini yeniləyərək genişləndirib və artıq təkcə “Windows”, “Android”, “ChromeOS”, “MacOS” qurğularının problemlərini həll etmir, o həmçinin bu siyahıya “iPhone” və “iPad” iOS-qurğularını da əlavə edib.
“ICTnews” elektron xəbər xidmətinin “www.cybersecurity.ru” saytına istinadən verdiyi məlumata əsasən, “HP SmartFriend” servisinin istifadəçiləri şirkətə istənilən brend fərdi kompüterin və planşetin ekspert dəstəklənməsi üzrə xidmətlərin göstərilməsi üçün müraciət edə bilər", - deyə şirkətdən bildiriblər.
Öncə şirkət yalnız “HP”, “MAC” və digər vendorların fərdi kompüterlərinin texniki dəstəyini həyata keçirirdi. Bu servisin istifadəçiləri artıq şirkətə aparat təminatı, soft və ziyanverici kodlarla bağlı problemlərin həlli üçün müraciət edə bilərlər.
“HP” bəyan edib ki, onun əməkdaşları virusları ləğv etmək, kompüterin məhsuldarlığını artırmaq, proqram təminatı ilə problemləri həll etmək, kompüterləri simsiz və simli şəbəkələrə qoşmaq, qurğuların təhlükəsizliyini artırmaq kimi problemləri həll edə bilər.
Texniki dəstəyin qiyməti ayda 9,99 dollar təşkil edir.
Aynur Vəliyeva
Baxış sayı: 678
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- İqlim dəyişiklikləri Wi-Fi texnologiyasının işinə təsir edə bilər
- Gəncədə bütün internet provayderləri üçün bərabər şərait yaradılıb
- Regionlarda İP TV xidməti genişlənir
- BTRİB CDMA abunəçilərinin sayını 20 minə çatdıracaq
- Regionlarda da kommunal haqlar internetlə ödəniləcək
- Androidin bazardakı payı azalıb
- Mobil Göz Klinikası yaradıldı
- Erik Şmidt təəccübləndirdi
- “Samsung”un başı məhkəmə çəkişmələrindən açılmır
- Nokia uğursuzluğunun səbəbin açıqlayıb
- Social.com domeni hərraca çıxarılır
- “Tələbələrin İKT biliklərinin artırılması”
- “Apple” iCloud musiqi xidmətini işə salır
- “Foxconn” zavodu istehsalı bərpa edib
- “Kingston” sərt disk istehsalını artırır