Tarix:04/10/13
“Delta Telecom” şirkətinin saytında yerləşdirilmiş ölkədə fəaliyyət göstərən internet provayderlərin interaktiv qrafikinə əsasən, genişzolaqlı internet xidmətləri bazarında “Aztelekom”un və “Bakinternet”in payı cüzi azalaraq müvafiq olaraq 16,4% və 22,5% təşkil edib.
Hesabat dövründə, ənənəvi olaraq reytinqdə birinci yerləri tutan “Bakinternet”, “Aztelekom”, “Uninet” və “Azeronline” şirkətləri kəskin rəqabəti ötən ay da davam ediblər.
Son bir ay ərzində “Uninet”in payı 1% artaraq 12,7% təşkil edib, “Azeronline”nın payı artaraq 9,4%, “Dataplus” şirkətinin bazar payı 6,5%, “Connect” şirkətinin bazar payı ötən ay olduğu kimi 6,14% təşkil edib.
Onların ardınca 4,7% bazar payı ilə “Azqtel”, 2,7% –“Adanet”, 2,5% –“Ultel”, 2,6% - “Azstarnet”, 1,9% -Smart, 1,6% - “Avirtel”, 1,6% - “Azeurotel”, 2,2% - “Castel” qərarlaşıb. Digər provayderlər bazarda çox kiçik 0,01–1,21% ətrafında paya malikdirlər.
Qeyd edək ki, ötən ilin sonundan etibarən “Orbit.az”, “Q-telecom”, “Meqatelecom”, “Globalnet”, “Eurotelecom” kimi yeni şirkətlər işə başlayıblar və onlar bazarın 1% aşağı payına malikdirlər. Ümumilikdə ölkədə hazırda 30-dan çox internet provayder fəaliyyət göstərir.
Aynur Vəliyeva
Dövlət provayderlərinin internet xidmətləri bazarında payı azalır
Azərbaycan internet xidmətləri bazarında son bir ay ərzində dövlət provayderi “Aztelekom”un xeyrinə dəyişiklik müşahidə olunub.“Delta Telecom” şirkətinin saytında yerləşdirilmiş ölkədə fəaliyyət göstərən internet provayderlərin interaktiv qrafikinə əsasən, genişzolaqlı internet xidmətləri bazarında “Aztelekom”un və “Bakinternet”in payı cüzi azalaraq müvafiq olaraq 16,4% və 22,5% təşkil edib.
Hesabat dövründə, ənənəvi olaraq reytinqdə birinci yerləri tutan “Bakinternet”, “Aztelekom”, “Uninet” və “Azeronline” şirkətləri kəskin rəqabəti ötən ay da davam ediblər.
Son bir ay ərzində “Uninet”in payı 1% artaraq 12,7% təşkil edib, “Azeronline”nın payı artaraq 9,4%, “Dataplus” şirkətinin bazar payı 6,5%, “Connect” şirkətinin bazar payı ötən ay olduğu kimi 6,14% təşkil edib.
Onların ardınca 4,7% bazar payı ilə “Azqtel”, 2,7% –“Adanet”, 2,5% –“Ultel”, 2,6% - “Azstarnet”, 1,9% -Smart, 1,6% - “Avirtel”, 1,6% - “Azeurotel”, 2,2% - “Castel” qərarlaşıb. Digər provayderlər bazarda çox kiçik 0,01–1,21% ətrafında paya malikdirlər.
Qeyd edək ki, ötən ilin sonundan etibarən “Orbit.az”, “Q-telecom”, “Meqatelecom”, “Globalnet”, “Eurotelecom” kimi yeni şirkətlər işə başlayıblar və onlar bazarın 1% aşağı payına malikdirlər. Ümumilikdə ölkədə hazırda 30-dan çox internet provayder fəaliyyət göstərir.
Aynur Vəliyeva
Baxış sayı: 755
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- "Netty"nin qalibləri bəlli oldu
- Microsoft Ballmerdən razıdır
- Cəzalı sürücülər haqqında məlumatlar internetdə yerləşdiriləcək
- “Google”: Chrome OS planşetlər üçün nəzərdə tutulmayıb
- İnternet-istifadəçilərin sayı planet əhalisinin 40%-ni təşkil edəcək
- Twitter foto xidmət istifadəyə verir
- Məktəblilərin internet təhlükəsizliyi
- 3 İT nəhəngindən sayt yaratmaq istəyənlərə töhfə
- Dünyada 55 milyondan artıq Xbox 360 satılıb
- Disney yeni sayt istifadəyə verib
- Suriyada internet böhranına son verildi
- “Apple” şirkəti “Microsoft” və “İntel”dən daha dəyərlidir
- Bakı və Abşeronda WİMAX şəbəkəsi genişləndirilir
- Dövlət qurumlarına elektron portallarında dəyişikliklər edilməsi tövsiyə olunub
- Şəbəkədə olan saytların sayı 346 milyonu keçib