Tarix:25/10/13
“ICTnews” xəbər xidmətinin “www.cybersecurity.ru” saytına istinadən verdiyi xəbərə əsasən, şirkətin ümumi mədaxili bu ilin üçüncü rübündə ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 32,9% artaraq 6 599 milyon rubl təşkil edib.
Cari və depozit hesablarda pul vəsaitlərinin qalığı sentyabrın 30-na olan məlumata əsasən, 26 089 milyon rubl təşkil edib.
“Mail.Ru” portalının aylıq auditoriyası Rusiyada bu ilin sentyabrında 33,7 milyon istifadəçi təşkil edib.
"Birinci yarımillikdə olduğu kimi, kontekst reklamının artım templəri yüksəkdir. Çünki biz fikrimizi “Tatrqet Mail.Ru” məhsulumuzda cəmləşdirmişik və axtarış bazarında bizim stabil payımız var. Üçüncü rübdə kontekst reklamın uğurunda “Yandex” ilə imzaladığımız monetizasiya haqda sazişdə rol oynayıb. Gələcəkdə biz imkan daxilində media inventarı “Tarqet”ə dəyişəcəyik. Ona görə ki, bu reklam inventarını daha effektiv istifadə etməyə imkan verir. Bununla bağlı, biz kontekst reklamından mədaxilimizin, media reklamdan əldə etdiyimiz mədaxildən daha tez artacağını gözləyirik”,- deyə “Mail.Ru Group”un baş direktoru Dmitri Mişin belə deyib.
Aynur Vəliyeva
“Mail.Ru”nun üçüncü rübdə mədaxili üç dəfə artıb
“Mail.Ru” bu ilin üçüncü rübündə həyata keçirdiyi işlərlə bağlı hesabat verib.“ICTnews” xəbər xidmətinin “www.cybersecurity.ru” saytına istinadən verdiyi xəbərə əsasən, şirkətin ümumi mədaxili bu ilin üçüncü rübündə ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 32,9% artaraq 6 599 milyon rubl təşkil edib.
Cari və depozit hesablarda pul vəsaitlərinin qalığı sentyabrın 30-na olan məlumata əsasən, 26 089 milyon rubl təşkil edib.
“Mail.Ru” portalının aylıq auditoriyası Rusiyada bu ilin sentyabrında 33,7 milyon istifadəçi təşkil edib.
"Birinci yarımillikdə olduğu kimi, kontekst reklamının artım templəri yüksəkdir. Çünki biz fikrimizi “Tatrqet Mail.Ru” məhsulumuzda cəmləşdirmişik və axtarış bazarında bizim stabil payımız var. Üçüncü rübdə kontekst reklamın uğurunda “Yandex” ilə imzaladığımız monetizasiya haqda sazişdə rol oynayıb. Gələcəkdə biz imkan daxilində media inventarı “Tarqet”ə dəyişəcəyik. Ona görə ki, bu reklam inventarını daha effektiv istifadə etməyə imkan verir. Bununla bağlı, biz kontekst reklamından mədaxilimizin, media reklamdan əldə etdiyimiz mədaxildən daha tez artacağını gözləyirik”,- deyə “Mail.Ru Group”un baş direktoru Dmitri Mişin belə deyib.
Aynur Vəliyeva
Baxış sayı: 734
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- "Netty"nin qalibləri bəlli oldu
- Microsoft Ballmerdən razıdır
- Cəzalı sürücülər haqqında məlumatlar internetdə yerləşdiriləcək
- “Google”: Chrome OS planşetlər üçün nəzərdə tutulmayıb
- İnternet-istifadəçilərin sayı planet əhalisinin 40%-ni təşkil edəcək
- Twitter foto xidmət istifadəyə verir
- Məktəblilərin internet təhlükəsizliyi
- 3 İT nəhəngindən sayt yaratmaq istəyənlərə töhfə
- Dünyada 55 milyondan artıq Xbox 360 satılıb
- Disney yeni sayt istifadəyə verib
- Suriyada internet böhranına son verildi
- “Apple” şirkəti “Microsoft” və “İntel”dən daha dəyərlidir
- Bakı və Abşeronda WİMAX şəbəkəsi genişləndirilir
- Dövlət qurumlarına elektron portallarında dəyişikliklər edilməsi tövsiyə olunub
- Şəbəkədə olan saytların sayı 346 milyonu keçib