



Tarix:31/10/13
“Gigya” şirkəti tərəfindən tərtib edilmiş hesabata əsasən, internet istifadəçiləri saytlarda qeydiyyat üçün əksər hallarda “Facebook”dakı hesab məlumatlarından istifadə edirlər.
Şirkətin ekspertləri tərəfindən toplanılmış informasiyaya əsasən, 2013-cü ilin üçüncü rübündə “Facebook” sosial şəbəkəsinin hesab məlumatları bu və ya digər saytlara giriş üçün istifadəçilərin 51%-i tərəfindən istifadə olunub. “Google+” populyarlığa görə ikinci yerdə qərarlaşıb: onun hesablarının köməyi ilə saytlarda istifadəçilərin 26%-i qeydiyyatdan keçib. İstifadəçilərin 18%-i “Yahoo!” məlumatlarının köməyi ilə qeydiyyatdan keçib. Başqa saytlarda qeydiyyatdan keçmək üçün “Twitter”in hesab məlumatlarından istifadə edənlərin payı 4% təşkil edib.
“ICTnews” elektron xəbər xidməti “lenta.ru” saytına istinadən bildirir ki, mobil qurğu istifadəçiləri arasında “Facebook” loqini ilə başqa saytlara daxilolmaların payı daha çoxdur və 66% təşkil edir. Bu halda fərdi kompüter sahiblərindən fərqli olaraq, smartfon və planşet istifadəçilərinin xeyli hissəsi (9%) “Twitter” vasitəsilə qeydiyyatdan keçməyə üstünlük verir.
“Facebook”un hesab məlumatları Cənubi Amerika, Asiya və afrikalı istifadəçilər tərəfindən daha aktiv istifadə olunur. “Facebook” loqinindən başqa saytlarda istifadə üzrə ən aşağı göstərici ABŞ-da qeydə alınıb.
Emil Hüseynov
Saytlarda ən populyar avtorizasiya üsulu məlum olub

Şirkətin ekspertləri tərəfindən toplanılmış informasiyaya əsasən, 2013-cü ilin üçüncü rübündə “Facebook” sosial şəbəkəsinin hesab məlumatları bu və ya digər saytlara giriş üçün istifadəçilərin 51%-i tərəfindən istifadə olunub. “Google+” populyarlığa görə ikinci yerdə qərarlaşıb: onun hesablarının köməyi ilə saytlarda istifadəçilərin 26%-i qeydiyyatdan keçib. İstifadəçilərin 18%-i “Yahoo!” məlumatlarının köməyi ilə qeydiyyatdan keçib. Başqa saytlarda qeydiyyatdan keçmək üçün “Twitter”in hesab məlumatlarından istifadə edənlərin payı 4% təşkil edib.
“ICTnews” elektron xəbər xidməti “lenta.ru” saytına istinadən bildirir ki, mobil qurğu istifadəçiləri arasında “Facebook” loqini ilə başqa saytlara daxilolmaların payı daha çoxdur və 66% təşkil edir. Bu halda fərdi kompüter sahiblərindən fərqli olaraq, smartfon və planşet istifadəçilərinin xeyli hissəsi (9%) “Twitter” vasitəsilə qeydiyyatdan keçməyə üstünlük verir.
“Facebook”un hesab məlumatları Cənubi Amerika, Asiya və afrikalı istifadəçilər tərəfindən daha aktiv istifadə olunur. “Facebook” loqinindən başqa saytlarda istifadə üzrə ən aşağı göstərici ABŞ-da qeydə alınıb.
Emil Hüseynov
Baxış sayı: 688
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- "Netty"nin qalibləri bəlli oldu
- Microsoft Ballmerdən razıdır
- Cəzalı sürücülər haqqında məlumatlar internetdə yerləşdiriləcək
- “Google”: Chrome OS planşetlər üçün nəzərdə tutulmayıb
- İnternet-istifadəçilərin sayı planet əhalisinin 40%-ni təşkil edəcək
- Twitter foto xidmət istifadəyə verir
- Məktəblilərin internet təhlükəsizliyi
- 3 İT nəhəngindən sayt yaratmaq istəyənlərə töhfə
- Dünyada 55 milyondan artıq Xbox 360 satılıb
- Disney yeni sayt istifadəyə verib
- Suriyada internet böhranına son verildi
- “Apple” şirkəti “Microsoft” və “İntel”dən daha dəyərlidir
- Bakı və Abşeronda WİMAX şəbəkəsi genişləndirilir
- Dövlət qurumlarına elektron portallarında dəyişikliklər edilməsi tövsiyə olunub
- Şəbəkədə olan saytların sayı 346 milyonu keçib