Tarix:01/11/13
Yaponiyanın “Panasonic” şirkəti cari maliyyə ilinin sonunda (2014-cü il, mart) plazma televizorların istehsalı üzrə biznesi tamamilə tərk edəcək. Bu barədə şirkət nümayəndələri rüblük nəticələri açıqlayan zaman bildiriblər. “Panasonic”in plazma televizorlar bazarını tərk etməsi Cənubi Koreyanın “Samsung” və “LG” şirkətlərinin təzyiqi fonunda Yaponiya televizor sənayesinin zəifləməsinə bir daha dəlalət edir.
İstehsalçının televizor bölməsi ötən il şirkətin biznes strukturunda nəhəng strukturlardan biri olsa da, maliyyə baxımından ən zərərli bölmə olmaqla son 2 ildə 15 milyard dollarlıq itkilərlə üzləşib. Son ildə televizor bölməsi “Panasonic”ə 88,5 milyard yen və ya 913 milyard dollar məbləğində əməliyyat itkisi gətirib.
“Panasonic” Yaponiyanın mərkəzi hissəsində yerləşən plazma panellərin buraxılışı üzrə zavodunda istehsalı tam dayandırmağı planlaşdırır. Zavodun bağlanması ilə əlaqədar şirkət 40 milyard yen məbləğində itkilərlə üzləşəcək.
“DisplaySearch” analitik şirkətinin məlumatına görə, hazırda Yaponiyanın "Panasonic”, “Sharp” və “Sony” şirkətləri genişformatlı panellər bazarında ümumilikdə 20 faizlik paya sahib olduğu halda təkcə “Samsung”un payı 27, “LG”-nin 15 faizdən çox təşkil edir.
Şirkətin məlumatında o da qeyd olunur ki, “Panasonic” plazma texnologiyalar ilə əlaqədar biznesin inkişafı üçün müxtəlif variantları öyrənməkdə davam edəcək. Bundan başqa, bildirilir ki, Yaponiyanın mərkəzi hissəsindəki zavodda çalışan yüzlərlə işçi şirkətin digər bölmələrinə keçiriləcək, - "Cybersecurity www.cybersecurity.ru” yazır.
“Panasonic” plazma televizorların istehsalından imtina edir
Yaponiyanın “Panasonic” şirkəti cari maliyyə ilinin sonunda (2014-cü il, mart) plazma televizorların istehsalı üzrə biznesi tamamilə tərk edəcək. Bu barədə şirkət nümayəndələri rüblük nəticələri açıqlayan zaman bildiriblər. “Panasonic”in plazma televizorlar bazarını tərk etməsi Cənubi Koreyanın “Samsung” və “LG” şirkətlərinin təzyiqi fonunda Yaponiya televizor sənayesinin zəifləməsinə bir daha dəlalət edir.
İstehsalçının televizor bölməsi ötən il şirkətin biznes strukturunda nəhəng strukturlardan biri olsa da, maliyyə baxımından ən zərərli bölmə olmaqla son 2 ildə 15 milyard dollarlıq itkilərlə üzləşib. Son ildə televizor bölməsi “Panasonic”ə 88,5 milyard yen və ya 913 milyard dollar məbləğində əməliyyat itkisi gətirib.
“Panasonic” Yaponiyanın mərkəzi hissəsində yerləşən plazma panellərin buraxılışı üzrə zavodunda istehsalı tam dayandırmağı planlaşdırır. Zavodun bağlanması ilə əlaqədar şirkət 40 milyard yen məbləğində itkilərlə üzləşəcək.
“DisplaySearch” analitik şirkətinin məlumatına görə, hazırda Yaponiyanın "Panasonic”, “Sharp” və “Sony” şirkətləri genişformatlı panellər bazarında ümumilikdə 20 faizlik paya sahib olduğu halda təkcə “Samsung”un payı 27, “LG”-nin 15 faizdən çox təşkil edir.
Şirkətin məlumatında o da qeyd olunur ki, “Panasonic” plazma texnologiyalar ilə əlaqədar biznesin inkişafı üçün müxtəlif variantları öyrənməkdə davam edəcək. Bundan başqa, bildirilir ki, Yaponiyanın mərkəzi hissəsindəki zavodda çalışan yüzlərlə işçi şirkətin digər bölmələrinə keçiriləcək, - "Cybersecurity www.cybersecurity.ru” yazır.
Baxış sayı: 662
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- İqlim dəyişiklikləri Wi-Fi texnologiyasının işinə təsir edə bilər
- Gəncədə bütün internet provayderləri üçün bərabər şərait yaradılıb
- Regionlarda İP TV xidməti genişlənir
- BTRİB CDMA abunəçilərinin sayını 20 minə çatdıracaq
- Regionlarda da kommunal haqlar internetlə ödəniləcək
- Androidin bazardakı payı azalıb
- Mobil Göz Klinikası yaradıldı
- Erik Şmidt təəccübləndirdi
- “Samsung”un başı məhkəmə çəkişmələrindən açılmır
- Nokia uğursuzluğunun səbəbin açıqlayıb
- Social.com domeni hərraca çıxarılır
- “Tələbələrin İKT biliklərinin artırılması”
- “Apple” iCloud musiqi xidmətini işə salır
- “Foxconn” zavodu istehsalı bərpa edib
- “Kingston” sərt disk istehsalını artırır