Tarix:29/01/14
“Delta Telecom” şirkətinin saytında yerləşdirilmiş ölkədə fəaliyyət göstərən internet provayderlərin interaktiv qrafikinə əsasən, genişzolaqlı internet xidmətləri bazarında “Bakinternet”in payı cüzi azalaraq 20,02 %, “Aztelekom”un payı isə azalaraq 13,05% təşkil edib. Buna baxmayaraq dövlət provayderi liderliyini saxlamaqda davam edir.
Hesabat dövründə, ənənəvi olaraq reytinqdə ilk beşliyə daxil olan “Bakinternet”, “Aztelekom”, “Uninet”, “Azeronline”, “DataPlus” şirkətləri kəskin rəqabəti ötən ay da davam ediblər.
Son bir ay ərzində “Aztelekom”un bazar payı azalaraq 13,05%, “Uninet”in payı azalaraq 14,12%, “Azeronline”nın payı dəyişmədən 10,9%, “Dataplus” şirkətinin bazar payı 6,5%, “Connect” şirkətinin bazar payı 5,8% təşkil edib.
Onların ardınca 3,88% bazar payı ilə “Azqtel”, 3,2% –“Adanet”, 3,1% - “Azstarnet”, 3,4% –“Ultel”, 3,04% - “Castel”, 2,3% - Smart, 2% - “Avirtel”, 1,6% - “Azeurotel” və 1,14% bazar payı ilə regional internet provayderi “Nakhchivan” qərarlaşıb.
Digər provayderlər bazarda çox kiçik 1%-dək paya malikdirlər.
Qeyd edək ki, ümumilikdə ölkədə hazırda 30-dan çox internet provayder fəaliyyət göstərir.
Aynur Vəliyeva
Azərbaycan internet xidmətləri bazarında provayderlərin yeni reytinqi bəlli olub
Azərbaycan internet xidmətləri bazarında dövlət provayderləri maksimal bazar paylarını qoruyub saxlayırlar.“Delta Telecom” şirkətinin saytında yerləşdirilmiş ölkədə fəaliyyət göstərən internet provayderlərin interaktiv qrafikinə əsasən, genişzolaqlı internet xidmətləri bazarında “Bakinternet”in payı cüzi azalaraq 20,02 %, “Aztelekom”un payı isə azalaraq 13,05% təşkil edib. Buna baxmayaraq dövlət provayderi liderliyini saxlamaqda davam edir.
Hesabat dövründə, ənənəvi olaraq reytinqdə ilk beşliyə daxil olan “Bakinternet”, “Aztelekom”, “Uninet”, “Azeronline”, “DataPlus” şirkətləri kəskin rəqabəti ötən ay da davam ediblər.
Son bir ay ərzində “Aztelekom”un bazar payı azalaraq 13,05%, “Uninet”in payı azalaraq 14,12%, “Azeronline”nın payı dəyişmədən 10,9%, “Dataplus” şirkətinin bazar payı 6,5%, “Connect” şirkətinin bazar payı 5,8% təşkil edib.
Onların ardınca 3,88% bazar payı ilə “Azqtel”, 3,2% –“Adanet”, 3,1% - “Azstarnet”, 3,4% –“Ultel”, 3,04% - “Castel”, 2,3% - Smart, 2% - “Avirtel”, 1,6% - “Azeurotel” və 1,14% bazar payı ilə regional internet provayderi “Nakhchivan” qərarlaşıb.
Digər provayderlər bazarda çox kiçik 1%-dək paya malikdirlər.
Qeyd edək ki, ümumilikdə ölkədə hazırda 30-dan çox internet provayder fəaliyyət göstərir.
Aynur Vəliyeva
Baxış sayı: 1100
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- "Netty"nin qalibləri bəlli oldu
- Microsoft Ballmerdən razıdır
- Cəzalı sürücülər haqqında məlumatlar internetdə yerləşdiriləcək
- “Google”: Chrome OS planşetlər üçün nəzərdə tutulmayıb
- İnternet-istifadəçilərin sayı planet əhalisinin 40%-ni təşkil edəcək
- Twitter foto xidmət istifadəyə verir
- Məktəblilərin internet təhlükəsizliyi
- 3 İT nəhəngindən sayt yaratmaq istəyənlərə töhfə
- Dünyada 55 milyondan artıq Xbox 360 satılıb
- Disney yeni sayt istifadəyə verib
- Suriyada internet böhranına son verildi
- “Apple” şirkəti “Microsoft” və “İntel”dən daha dəyərlidir
- Bakı və Abşeronda WİMAX şəbəkəsi genişləndirilir
- Dövlət qurumlarına elektron portallarında dəyişikliklər edilməsi tövsiyə olunub
- Şəbəkədə olan saytların sayı 346 milyonu keçib