Tarix:03/03/14
Bundan başqa, internet istifadəçilərin yeni geyim brendləri və məhsullar haqda xəbərdar edilməsində ənənəvi KİV-i ötüb.
"ICTnews" elektron xəbər xidməti "osp.ru" saytına istinadən bildirir ki, məhsulların satın alınmasında, həmçinin sosial şəbəkələrin rolu yüksəlib.
Emil Hüseynov
Rəyi soruşulanların 25%-dən az hissəsi heç vaxt internetdə alış-veriş etməyib
"McKinsey & Company" konsaltinq şirkətinin onlayn ticarət bazarında keçirdiyi araşdırmanın nəticələrinə əsasən, internet üzərindən heç vaxt sifariş etməyən istifadəçilərin payı 40-dan 23%-dək azalıb. Sorğuda 16 ölkənin 150 mindən çox sakini iştirak edib.Bundan başqa, internet istifadəçilərin yeni geyim brendləri və məhsullar haqda xəbərdar edilməsində ənənəvi KİV-i ötüb.
"ICTnews" elektron xəbər xidməti "osp.ru" saytına istinadən bildirir ki, məhsulların satın alınmasında, həmçinin sosial şəbəkələrin rolu yüksəlib.
Emil Hüseynov
Baxış sayı: 656
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- İqlim dəyişiklikləri Wi-Fi texnologiyasının işinə təsir edə bilər
- Gəncədə bütün internet provayderləri üçün bərabər şərait yaradılıb
- Regionlarda İP TV xidməti genişlənir
- BTRİB CDMA abunəçilərinin sayını 20 minə çatdıracaq
- Regionlarda da kommunal haqlar internetlə ödəniləcək
- Androidin bazardakı payı azalıb
- Mobil Göz Klinikası yaradıldı
- Erik Şmidt təəccübləndirdi
- “Samsung”un başı məhkəmə çəkişmələrindən açılmır
- Nokia uğursuzluğunun səbəbin açıqlayıb
- Social.com domeni hərraca çıxarılır
- “Tələbələrin İKT biliklərinin artırılması”
- “Apple” iCloud musiqi xidmətini işə salır
- “Foxconn” zavodu istehsalı bərpa edib
- “Kingston” sərt disk istehsalını artırır