Tarix:18/06/14
Belə ki, cari ilin yanvar-martında maye-kristal (LCD) televizorların tədarük həcmi 47360000 ədəd təşkil etməklə 4 faiz artıb. Bununla yanaşı, 2 milyon plazma televizor buraxılıb ki, bu da 16 faiz azalma deməkdir. Lakin buna baxmayaraq birinci rübdə televizor istehsalında ümumi artım 3,3 faiz təşkil edib.
Daha yaxşı göstəriciləri Cənubi Koreya və Yaponiya istehsalçıları nümayiş etdirib. “Samsung” və “LG” şirkətləri 17 milyonluq ümumi televizor istehsalı ilə düzekranlı televizorlar bazarının lideri olaraq qalır. Lakin ötən il satış həcmində xeyli uğurlar qazanan Çin istehsalçıları bir sıra problemlərlə üzləşib. Qeyd etmək lazımdır ki, Cənubi Koreya şirkətləri plazma televizorların satış həcmini azaltmaqla təklif olunan maye-kristal televizorların çeşidini genişləndirir. Məsələn, “Samsung” plazmaları yüksək təsvir ölçüsünə malik “LCD” televizor modelləri ilə əvəzləyir.
Yaponiya şirkətləri göstərilən dövr ərzində uğura əsasən daxili bazarda satışların yaxşı olması sayəsində nail olublar. Öz növbəsində Çin istehsalçıları liderlərdən geri qalmamaq üçün “UHD”, bükük və “OLED” televizorlar daxil olmaqla bazara bir sıra yeni modellər çıxarmaq niyyətindədirlər, - "HDTV www.hdtv.ru” yazır.
Cari ilin birinci rübündə televizorların satışı artıb
2014-cü ilin birinci rübündə dünyada televizorların satışı ilə bağlı olan məlumatlar ötən ilin analoji dövrü ilə müqayisədə sürətli artımdan xəbər verir. Bu barədə “IHS Technology” tədqiqat şirkətinin hesabatında deyilir.Belə ki, cari ilin yanvar-martında maye-kristal (LCD) televizorların tədarük həcmi 47360000 ədəd təşkil etməklə 4 faiz artıb. Bununla yanaşı, 2 milyon plazma televizor buraxılıb ki, bu da 16 faiz azalma deməkdir. Lakin buna baxmayaraq birinci rübdə televizor istehsalında ümumi artım 3,3 faiz təşkil edib.
Daha yaxşı göstəriciləri Cənubi Koreya və Yaponiya istehsalçıları nümayiş etdirib. “Samsung” və “LG” şirkətləri 17 milyonluq ümumi televizor istehsalı ilə düzekranlı televizorlar bazarının lideri olaraq qalır. Lakin ötən il satış həcmində xeyli uğurlar qazanan Çin istehsalçıları bir sıra problemlərlə üzləşib. Qeyd etmək lazımdır ki, Cənubi Koreya şirkətləri plazma televizorların satış həcmini azaltmaqla təklif olunan maye-kristal televizorların çeşidini genişləndirir. Məsələn, “Samsung” plazmaları yüksək təsvir ölçüsünə malik “LCD” televizor modelləri ilə əvəzləyir.
Yaponiya şirkətləri göstərilən dövr ərzində uğura əsasən daxili bazarda satışların yaxşı olması sayəsində nail olublar. Öz növbəsində Çin istehsalçıları liderlərdən geri qalmamaq üçün “UHD”, bükük və “OLED” televizorlar daxil olmaqla bazara bir sıra yeni modellər çıxarmaq niyyətindədirlər, - "HDTV www.hdtv.ru” yazır.
Baxış sayı: 660
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- İqlim dəyişiklikləri Wi-Fi texnologiyasının işinə təsir edə bilər
- Gəncədə bütün internet provayderləri üçün bərabər şərait yaradılıb
- Regionlarda İP TV xidməti genişlənir
- BTRİB CDMA abunəçilərinin sayını 20 minə çatdıracaq
- Regionlarda da kommunal haqlar internetlə ödəniləcək
- Androidin bazardakı payı azalıb
- Mobil Göz Klinikası yaradıldı
- Erik Şmidt təəccübləndirdi
- “Samsung”un başı məhkəmə çəkişmələrindən açılmır
- Nokia uğursuzluğunun səbəbin açıqlayıb
- Social.com domeni hərraca çıxarılır
- “Tələbələrin İKT biliklərinin artırılması”
- “Apple” iCloud musiqi xidmətini işə salır
- “Foxconn” zavodu istehsalı bərpa edib
- “Kingston” sərt disk istehsalını artırır