Tarix:30/06/14
Təşkilatdan qeyd edilib ki, 48 saatlıq təlim paketi ilə tədris olunan “Həmkara Dəstək” proqramı dünyanın 60-dan çox ölkəsində uğurla həyata keçirilib. Azərbaycanda ilk olaraq bu layihəni 2011-ci ildən “Mədəd Azərbaycan” təşkilatı reallaşdırır. Qeyd edək ki, ümumi təhsil məktəblərində müəllim həmkarlarına həm pedaqoji, həm də tədris prosesinə təhsil texnologiyalarının tətbiqi üzrə əyani və distant formada yardım edə biləcək peşəkar mentorların hazırlanması istiqamətində keçirilən bu təlim müəllimlərin böyük marağına səbəb olub.
Layihə çərçivəsində müəllimlərlə əməkdaşlıq yaradılmasında mühüm rol oynayan ünsiyyət bacarıqlarına malik, öz məktəblərində digər müəllimlərlə əməkdaşlıq etməyi, onların ehtiyaclarını müəyyən etməyi bacaran, öz ideyaları və təcrübəsi üzərində düşünməyin yollarını, dərs planının qiymətləndirilməsi üçün meyarların müəyyən edilməsini, dərs planının təkmilləşdirilməsini aşılaya bilən şəxslərin mentor olaraq seçilməsi və gələcəkdə bu istiqamətdə fəaliyyəti nəzərdə tutulub.
Həqiqət İSABALAYEVA
Təhsil texnologiyalarının tətbiqi üzrə müəllimlərə əyani və distant formada yardım edəcək mentorların hazırlanması üzrə təlimlərdə 210 nəfər iştirak edib
Ötən tədris ili ərzində Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi və “Mədəd Azərbaycan” təşkilatı tərəfindən həyata keçirilən layihə - “Həmkara Dəstək” təlimlərində Azərbaycanın 11 rayonu və Bakının 4 ümumtəhsil məktəbinin ümumilikdə 210 müxtəlif fənn müəllimi iştirak edib.Təşkilatdan qeyd edilib ki, 48 saatlıq təlim paketi ilə tədris olunan “Həmkara Dəstək” proqramı dünyanın 60-dan çox ölkəsində uğurla həyata keçirilib. Azərbaycanda ilk olaraq bu layihəni 2011-ci ildən “Mədəd Azərbaycan” təşkilatı reallaşdırır. Qeyd edək ki, ümumi təhsil məktəblərində müəllim həmkarlarına həm pedaqoji, həm də tədris prosesinə təhsil texnologiyalarının tətbiqi üzrə əyani və distant formada yardım edə biləcək peşəkar mentorların hazırlanması istiqamətində keçirilən bu təlim müəllimlərin böyük marağına səbəb olub.
Layihə çərçivəsində müəllimlərlə əməkdaşlıq yaradılmasında mühüm rol oynayan ünsiyyət bacarıqlarına malik, öz məktəblərində digər müəllimlərlə əməkdaşlıq etməyi, onların ehtiyaclarını müəyyən etməyi bacaran, öz ideyaları və təcrübəsi üzərində düşünməyin yollarını, dərs planının qiymətləndirilməsi üçün meyarların müəyyən edilməsini, dərs planının təkmilləşdirilməsini aşılaya bilən şəxslərin mentor olaraq seçilməsi və gələcəkdə bu istiqamətdə fəaliyyəti nəzərdə tutulub.
Həqiqət İSABALAYEVA
Baxış sayı: 591
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- İqlim dəyişiklikləri Wi-Fi texnologiyasının işinə təsir edə bilər
- Gəncədə bütün internet provayderləri üçün bərabər şərait yaradılıb
- Regionlarda İP TV xidməti genişlənir
- BTRİB CDMA abunəçilərinin sayını 20 minə çatdıracaq
- Regionlarda da kommunal haqlar internetlə ödəniləcək
- Androidin bazardakı payı azalıb
- Mobil Göz Klinikası yaradıldı
- Erik Şmidt təəccübləndirdi
- “Samsung”un başı məhkəmə çəkişmələrindən açılmır
- Nokia uğursuzluğunun səbəbin açıqlayıb
- Social.com domeni hərraca çıxarılır
- “Tələbələrin İKT biliklərinin artırılması”
- “Apple” iCloud musiqi xidmətini işə salır
- “Foxconn” zavodu istehsalı bərpa edib
- “Kingston” sərt disk istehsalını artırır