Tarix:14/07/14
“Social Media in Strategic Communication” (SMISC) adlandırılan layihə ABŞ Müdafiə Nazirliyinin texnoloji bölməsi, eləcə də nazirlikdən layihənin həyata keçirilməsi üçün vəsaitlər alan universitetlərin alimləri tərəfindən reallaşdırılır.
Layihə çərçivəsində “Twitter” mikrobloqlar servisinin, eləcə də internet istifadəçilərinin sosial şəbəkələrdəki şərhlərinin monitorinqi nəzərdə tutulur. Bundan başqa, layihə bilavasitə internet istifadəçiləri ilə ünsiyyət quracaq. Bildirilir ki, insanın reaksiyasını öyrənmək üçün istifadəçinin xəbərlər lentinə və ya poçt ünvanına müəyyən informasiya göndərilir.
Pentaqon təmsilçiləri həmçinin bir-biri ilə tanış olan sosial şəbəkə istifadəçilərinin nə dərəcədə yaxın olmalarını tədqiq ediblər. ABŞ Müdafiə Nazirliyinin nümayəndələri sosial şəbəkələrdə keçirilən təbliğat kampaniyalarının effektivliyini və onların ictimaiyyətin vacib məsələlərlə bağlı rəyinə təsirini öyrəniblər, - "SecurityLab www.securitylab.ru” yazır.
ABŞ Müdafiə Nazirliyi sosial şəbəkə istifadəçiləri üzərində sınaqlar aparır
Pentaqon qlobal sosial şəbəkələr, o cümlədən "Facebook” və “Twitter” istifadəçilərinin əhval-ruhiyyəsinin manipulyasiyası ilə bağlı tədqiqatların aparılması üçün on milyonlarla dollar vəsait ayırıb. Bu barədə “The Guardian” nəşri məlumat verib.“Social Media in Strategic Communication” (SMISC) adlandırılan layihə ABŞ Müdafiə Nazirliyinin texnoloji bölməsi, eləcə də nazirlikdən layihənin həyata keçirilməsi üçün vəsaitlər alan universitetlərin alimləri tərəfindən reallaşdırılır.
Layihə çərçivəsində “Twitter” mikrobloqlar servisinin, eləcə də internet istifadəçilərinin sosial şəbəkələrdəki şərhlərinin monitorinqi nəzərdə tutulur. Bundan başqa, layihə bilavasitə internet istifadəçiləri ilə ünsiyyət quracaq. Bildirilir ki, insanın reaksiyasını öyrənmək üçün istifadəçinin xəbərlər lentinə və ya poçt ünvanına müəyyən informasiya göndərilir.
Pentaqon təmsilçiləri həmçinin bir-biri ilə tanış olan sosial şəbəkə istifadəçilərinin nə dərəcədə yaxın olmalarını tədqiq ediblər. ABŞ Müdafiə Nazirliyinin nümayəndələri sosial şəbəkələrdə keçirilən təbliğat kampaniyalarının effektivliyini və onların ictimaiyyətin vacib məsələlərlə bağlı rəyinə təsirini öyrəniblər, - "SecurityLab www.securitylab.ru” yazır.
Baxış sayı: 668
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- "Netty"nin qalibləri bəlli oldu
- Microsoft Ballmerdən razıdır
- Cəzalı sürücülər haqqında məlumatlar internetdə yerləşdiriləcək
- “Google”: Chrome OS planşetlər üçün nəzərdə tutulmayıb
- İnternet-istifadəçilərin sayı planet əhalisinin 40%-ni təşkil edəcək
- Twitter foto xidmət istifadəyə verir
- Məktəblilərin internet təhlükəsizliyi
- 3 İT nəhəngindən sayt yaratmaq istəyənlərə töhfə
- Dünyada 55 milyondan artıq Xbox 360 satılıb
- Disney yeni sayt istifadəyə verib
- Suriyada internet böhranına son verildi
- “Apple” şirkəti “Microsoft” və “İntel”dən daha dəyərlidir
- Bakı və Abşeronda WİMAX şəbəkəsi genişləndirilir
- Dövlət qurumlarına elektron portallarında dəyişikliklər edilməsi tövsiyə olunub
- Şəbəkədə olan saytların sayı 346 milyonu keçib