Tarix:26/09/14
“Monetate” marketinq şirkətinin məlumatına görə, 2014-cü ilin ikinci rübündə smartfonlar tərəfindən generasiya edilən veb-trafikin həcmi ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 120% artıb. Planşet istifadəçilərinin onlayn alış-verişdə aktivliyi 35% artıb, halbuki masaüstü kompüter seqmentində nə artım, nə də azalma qeydə alınmayıb.
"ICTnews" elektron xəbər xidməti “dailycomm.ru” saytına istinadən bildirir ki, iyunun sonunda elektron ticarət bazarında generasiya olunan veb trafikin 16%-i mobil qurğuların payına düşüb, amma onlayn-mağazaların gəlirinin 4%-i cihaz istifadəçilərinin payına düşür. Bundan başqa, masaüstü kompüterlərlə müqayisədə mağazaların mobil müştəriləri heç nə satın almadan 50% daha çox virtual vitrinlərə baxırlar.
"Mobil ticarətin trafiki kəskin artır, çünki daha çox istehlakçı mobil cihazın köməyi ilə onlayn alış-verişin rahatlığını başa düşür – “Monetate” şirkətinin direktoru Lyusinda Dunkalf deyib.
2013-cü ildə istifadəçilərin öz smartfon və planşetlərin köməyi ilə etdikləri alış-verişin həcmi 182 milyard dollar təşkil edib ki, bu da qlobal elektron ticarətin 15%-nə uyğundur. Dörd il sonra bu göstərici 30% təşkil edəcək.
Emil Hüseynov
İnternet mağazalarının gəlirinin yalnız 4%-i mobil istifadəçilərin payına düşür
Müasir mobil qurğuların funksionallığı internet üzərindən məhsul alış-verişini sürətli və rahat etməyə imkan verir. Bu halda insanlar tez-tez bu imkandan istifadə edirlər.“Monetate” marketinq şirkətinin məlumatına görə, 2014-cü ilin ikinci rübündə smartfonlar tərəfindən generasiya edilən veb-trafikin həcmi ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 120% artıb. Planşet istifadəçilərinin onlayn alış-verişdə aktivliyi 35% artıb, halbuki masaüstü kompüter seqmentində nə artım, nə də azalma qeydə alınmayıb.
"ICTnews" elektron xəbər xidməti “dailycomm.ru” saytına istinadən bildirir ki, iyunun sonunda elektron ticarət bazarında generasiya olunan veb trafikin 16%-i mobil qurğuların payına düşüb, amma onlayn-mağazaların gəlirinin 4%-i cihaz istifadəçilərinin payına düşür. Bundan başqa, masaüstü kompüterlərlə müqayisədə mağazaların mobil müştəriləri heç nə satın almadan 50% daha çox virtual vitrinlərə baxırlar.
"Mobil ticarətin trafiki kəskin artır, çünki daha çox istehlakçı mobil cihazın köməyi ilə onlayn alış-verişin rahatlığını başa düşür – “Monetate” şirkətinin direktoru Lyusinda Dunkalf deyib.
2013-cü ildə istifadəçilərin öz smartfon və planşetlərin köməyi ilə etdikləri alış-verişin həcmi 182 milyard dollar təşkil edib ki, bu da qlobal elektron ticarətin 15%-nə uyğundur. Dörd il sonra bu göstərici 30% təşkil edəcək.
Emil Hüseynov
Baxış sayı: 1124
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- İqlim dəyişiklikləri Wi-Fi texnologiyasının işinə təsir edə bilər
- Gəncədə bütün internet provayderləri üçün bərabər şərait yaradılıb
- Regionlarda İP TV xidməti genişlənir
- BTRİB CDMA abunəçilərinin sayını 20 minə çatdıracaq
- Regionlarda da kommunal haqlar internetlə ödəniləcək
- Androidin bazardakı payı azalıb
- Mobil Göz Klinikası yaradıldı
- Erik Şmidt təəccübləndirdi
- “Samsung”un başı məhkəmə çəkişmələrindən açılmır
- Nokia uğursuzluğunun səbəbin açıqlayıb
- Social.com domeni hərraca çıxarılır
- “Tələbələrin İKT biliklərinin artırılması”
- “Apple” iCloud musiqi xidmətini işə salır
- “Foxconn” zavodu istehsalı bərpa edib
- “Kingston” sərt disk istehsalını artırır