



Tarix:08/10/14
“iPad” planşet kompüteri ABŞ-da 6-12 yaşlı uşaqlar arasında ən populyar brend olub.
"ICTnews" elektron xəbər xidməti “gazeta.ru” saytına istinadən bildirir ki, “Smarty Pants” şirkəti tərəfindən keçirilmiş tədqiqata əsasən, “iPad” planşeti ən populyar uşaq brendlərinin Top-15-liyində liderdir.
“iPad”dan sonra “Hershey's”, “Oreos”, “M&Ms”, “Doritos”, “Cheetos”, “Skittles” və “Disney” kimi brendlər qərarlaşıb.
Əvvəllər məşhur “McDonald's” brendi hazırda yalnız 15-ci yerdədir.
“Smarty Pants” şirkəti üç ay ərzində ABŞ-da 6661 uşaq arasında sorğu keçirib.
Emil Hüseynov
Amerikalı uşaqların seçimi “iPad” planşetidir

"ICTnews" elektron xəbər xidməti “gazeta.ru” saytına istinadən bildirir ki, “Smarty Pants” şirkəti tərəfindən keçirilmiş tədqiqata əsasən, “iPad” planşeti ən populyar uşaq brendlərinin Top-15-liyində liderdir.
“iPad”dan sonra “Hershey's”, “Oreos”, “M&Ms”, “Doritos”, “Cheetos”, “Skittles” və “Disney” kimi brendlər qərarlaşıb.
Əvvəllər məşhur “McDonald's” brendi hazırda yalnız 15-ci yerdədir.
“Smarty Pants” şirkəti üç ay ərzində ABŞ-da 6661 uşaq arasında sorğu keçirib.
Emil Hüseynov
Baxış sayı: 801
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- İqlim dəyişiklikləri Wi-Fi texnologiyasının işinə təsir edə bilər
- Gəncədə bütün internet provayderləri üçün bərabər şərait yaradılıb
- Regionlarda İP TV xidməti genişlənir
- BTRİB CDMA abunəçilərinin sayını 20 minə çatdıracaq
- Regionlarda da kommunal haqlar internetlə ödəniləcək
- Androidin bazardakı payı azalıb
- Mobil Göz Klinikası yaradıldı
- Erik Şmidt təəccübləndirdi
- “Samsung”un başı məhkəmə çəkişmələrindən açılmır
- Nokia uğursuzluğunun səbəbin açıqlayıb
- Social.com domeni hərraca çıxarılır
- “Tələbələrin İKT biliklərinin artırılması”
- “Apple” iCloud musiqi xidmətini işə salır
- “Foxconn” zavodu istehsalı bərpa edib
- “Kingston” sərt disk istehsalını artırır