Tarix:17/10/14
Ü.Hacıbəyov 48 ünvanında, Sahil Bağının yanında yerləşən yeni ofisinin açılış mərasimində elan olunduğu kimi, tədbirdən sonrakı 7 gün ərzində mərkəzə gələn hər yüzüncü abunəçiyə “Bakcell”in yeni “Alov” smartfonu hədiyyə olunub. Kampaniya çərçivəsində 18 “Bakcell” abunəçisi hədiyyə qazanıb.
Gözoxşayan dizayn və xüsusi funksiyaları ilə seçilən, “Android” əməliyyat sistemində olan “Alov” smartfonu cəlbedici, güclü və eyni zamanda münasib smartfon axtarışında olanlar üçün gözəl təklifdir. “Alov” smartfonu yeni nəsil smartfon istifadəçilərinin bütün tələblərinə cavab verir: “3G” İnterneti, çoxfunksiyalı kamera, yüksək ötürücülük tələb edən oyunlar üçün keyfiyyətli prosessor, ofis əlavələri, böyük ölçülü ekran və s.
Abunəçilərinə göstərilən xidmətin keyfiyyətini daha da yaxşılaşdırmaq və onları daha əlçatan etmək üçün “Bakcell” həm Bakı şəhərində, həm də bütün ölkə ərazisində xidmət şəbəkəsini genişləndirir. Bu ilin ötən bir neçə ayı ərzində Azərbaycanın müxtəlif regionlarında və Bakıda yeni xidmət mərkəzləri fəaliyyətə başlayıb.
Hazırda 250-yə yaxın pərakəndə satış nöqtəsi və paytaxt və bölgələrdə fəaliyyət göstərən 26 Müştəri Xidməti Mərkəzində “Bakcell” abunəçilərinə ən üstün müştəri xidməti göstərilir.
RƏVAN
“Bakcell”in yeni Müştəri Xidmətləri Mərkəzində abunəçilər mükafatlandırılıb
Azərbaycanın ilk mobil operatoru və aparıcı mobil internet provayderi “Bakcell” şirkətinin bir müddət əvvəl istifadəyə verilən yeni Müştəri Xidmətləri Mərkəzinə müraciət edən bəzi abunəçilər xoş sürprizlə qarşılaşıblar.Ü.Hacıbəyov 48 ünvanında, Sahil Bağının yanında yerləşən yeni ofisinin açılış mərasimində elan olunduğu kimi, tədbirdən sonrakı 7 gün ərzində mərkəzə gələn hər yüzüncü abunəçiyə “Bakcell”in yeni “Alov” smartfonu hədiyyə olunub. Kampaniya çərçivəsində 18 “Bakcell” abunəçisi hədiyyə qazanıb.
Gözoxşayan dizayn və xüsusi funksiyaları ilə seçilən, “Android” əməliyyat sistemində olan “Alov” smartfonu cəlbedici, güclü və eyni zamanda münasib smartfon axtarışında olanlar üçün gözəl təklifdir. “Alov” smartfonu yeni nəsil smartfon istifadəçilərinin bütün tələblərinə cavab verir: “3G” İnterneti, çoxfunksiyalı kamera, yüksək ötürücülük tələb edən oyunlar üçün keyfiyyətli prosessor, ofis əlavələri, böyük ölçülü ekran və s.
Abunəçilərinə göstərilən xidmətin keyfiyyətini daha da yaxşılaşdırmaq və onları daha əlçatan etmək üçün “Bakcell” həm Bakı şəhərində, həm də bütün ölkə ərazisində xidmət şəbəkəsini genişləndirir. Bu ilin ötən bir neçə ayı ərzində Azərbaycanın müxtəlif regionlarında və Bakıda yeni xidmət mərkəzləri fəaliyyətə başlayıb.
Hazırda 250-yə yaxın pərakəndə satış nöqtəsi və paytaxt və bölgələrdə fəaliyyət göstərən 26 Müştəri Xidməti Mərkəzində “Bakcell” abunəçilərinə ən üstün müştəri xidməti göstərilir.
RƏVAN
Baxış sayı: 776
© İstifadə edilərkən İctnews-a istinad olunmalıdırOxşar xəbərlər
- İqlim dəyişiklikləri Wi-Fi texnologiyasının işinə təsir edə bilər
- Gəncədə bütün internet provayderləri üçün bərabər şərait yaradılıb
- Regionlarda İP TV xidməti genişlənir
- BTRİB CDMA abunəçilərinin sayını 20 minə çatdıracaq
- Regionlarda da kommunal haqlar internetlə ödəniləcək
- Androidin bazardakı payı azalıb
- Mobil Göz Klinikası yaradıldı
- Erik Şmidt təəccübləndirdi
- “Samsung”un başı məhkəmə çəkişmələrindən açılmır
- Nokia uğursuzluğunun səbəbin açıqlayıb
- Social.com domeni hərraca çıxarılır
- “Tələbələrin İKT biliklərinin artırılması”
- “Apple” iCloud musiqi xidmətini işə salır
- “Foxconn” zavodu istehsalı bərpa edib
- “Kingston” sərt disk istehsalını artırır